اکران فیلم The Nun تاخیر خورد


اکران فیلم The Nun تاخیر خورد

شرکت برادران وارنر تاریخ اکران فیلم The Nun که اسپین-آفی بر فیلم The Conjuring 2 است را از ماه جولای به ماه سپتامبر تغییر داد. «برادران وارنر» (Warner Bros) تاریخ اکران فیلم «راهبه» (The Nun) را از 13 جولای 2018 (مصادف با 22 تیر 1397) به 7 سپتامبر 2018 (مصادف با 16 شهریور 1397) تغییر داد. از...

شرکت برادران وارنر تاریخ اکران فیلم The Nun که اسپین-آفی بر فیلم The Conjuring 2 است را از ماه جولای به ماه سپتامبر تغییر داد.

«برادران وارنر» (Warner Bros) تاریخ اکران فیلم «راهبه» (The Nun) را از 13 جولای 2018 (مصادف با 22 تیر 1397) به 7 سپتامبر 2018 (مصادف با 16 شهریور 1397) تغییر داد. از بازیگران فیلم The Nun می‌توان به «دمین بیشیر» (Demian Bichir)، «تایسا فارمیگا» (Taissa Farmiga)، «شارلوت هپ» (Charlotte Hope)، «اینگرید بیسو» (Ingrid Bisu) و «بانی ارونز» (Bonnie Aarons) اشاره کرد. تاریخ اکران قدیمی این فیلم دو روز قبل از اکران فیلم‌هایی همانند «شگفت‌انگیزان 2» (The Incredibles 2)، «تگ» (Tag)، «پرواز بلند» (Super Fly) و «بر ساحل چسیل» (On Chesil Beach) بود که می‌توانست تاثیر منفی بر فروش فیلم در باکس‌آفیس داشته باشد. با تاریخ اکران جدید، این فیلم حریفی در زمان اکران ندارد.

در داستان فیلم آمده است که در سال 1952 در کشور رومانی، یک راهبه، یک کشیش و یک کارآموز از طرف واتیکان به بررسی خودکشی مرموز یک راهبه می‌پردازند. هنگامی که آنجا هستند، با «والاک» (Valak) روبه رو می‌شوند، او شیطانی هست که جلوه یک راهبه را به خود گرفته است. پیش‌تر در فیلم «احضار 2» (The Conjuring) با شخصیت والاک آشنا شدیم.

فیلم The Nun دومین اسپین-آف بر اساس سری «احضار» (The Conjuring) است. اولین اسپین-آف این سری فیلم «آنابل» (Anabelle) بود که خود پیش‌دنباله‌ای به نام «آنابل: آفرینش» (Anabelle: Creation) دریافت کرد. شخصیت راهبه در اواخر ساخت فیلم احضار 2 به این فیلم اضافه شد اما سریعاً به یکی از شخصیت‌های موردعلاقه طرفداران فیلم‌های ترسناک تبدیل شد و تنها یک هفته بعد از اکران فیلم احضار 2، اعلام شد که فیلم اختصاصی این شخصیت ساخته می‌شود.

«کورین هاردی» (Corin Hardy)، که پیش‌تر انیمیشن کوتاه «پروانه» (Butterfly) و فیلم ترسناک «تقدیس» (The Hallow) را کارگردانی کرده بود، وظیفه کارگردانی فیلم The Nun را بر اساس فیلم‌نامه‌ای توسط «گری دابرمن» (Gary Dauberman) و «جیمز وان» (James Wan) بر عهده دارد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
اکران فیلم The Nun تاخیر خورد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !