پیشنهاد شنیدنی: Sitting on the Moon بر فراز ماه از نگاه Enigma آرامش در دل نُت ها


پیشنهاد شنیدنی: Sitting on the Moon بر فراز ماه از نگاه Enigma آرامش در دل نُت ها

پیشنهاد شنیدنی: Sitting on the Moon بر فراز ماه از نگاه Enigma آرامش در دل نُت ها. Sitting on the Moon ترکی از ششمین آلبوم پروژه موسیقیاییِ انیگما (Enigma) است که در سال 2006 منتشر شد. نوشته پیشنهاد شنیدنی: Sitting on the Moon بر فراز ماه از نگاه Enigma آرامش در دل نُت ها اولین بار در نت نوشت پدیدار شد.

0

Sitting on the Moon ترکی از ششمین آلبوم پروژه موسیقیاییِ انیگما (Enigma) است که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد. آلبومی تحت عنوان A Posteriori که این ترک را در دل خود جایی داده بود. انیگما یک پروژه موسیقی الکترونیکی است که با مجموعه از هنرمندان و با ریشه ای آلمانی کار خود را در سال ۱۹۹۰ میلادی آغاز کرد. مارک کرتو، دیوید فرستین و فرانگ پترسن پایه گذاران این گروه هستند. ژانر فعالیت این گروه حوزه های موسیقی امبینت(Ambient)، نیو ایج(New age)، الکترونیک(Electeronica)، موسیقی تجربی(Experimental)، دوان تمپو(Dowuntempo) و وردبیت(Worldbeat) را شامل می‌شود. این گروه تا به حال هشت آلبوم رسمی منتشر کرده‌اند و طیف مخاطبین وسیع آنان سراسر جهان را شامل می‌شود و آهنگ Sitting on the Moon تجربه‌ای دلنشین از فضایی خلسه شکل با تمپویی جادویی است که قدرت سبک نیو ایج در موسیقی الکترونیک را به رُخ می‌کشد.

Enigma Sitting On The Moon
پیشنهاد شنیدنی: Sitting on the Moon بر فراز ماه از نگاه Enigma آرامش در دل نُت ها پیشنهاد شنیدنی: Sitting on the Moon بر فراز ماه از نگاه Enigma آرامش در دل نُت ها
برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذاید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اگر جوابی برای دیدگاه من داده شد مرا از طریق ایمیل با خبر کن

نام *

ایمیل *

وبسایت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری