آموزش ساده روبان دوزی گل


آموزش این گل روبان دوزی جدید را از دست ندهید. با دوخت تعدادی از این گلها بر روی یک پارچه ی مناسب، میتوانید یک تابلوی زیبا شبیه تصویر زیر آماده کنید.   در مرحله ی اول پارچه ی تان را روی کارگاه گلدوزی محکم کنید و یا دور تا دور یک قاب مناسب، مثل تصویر زیر با گیره پارچه را محکم ببندید(تصویر1) سپس چند دایره روی پارچه...

آموزش این گل روبان دوزی جدید را از دست ندهید. با دوخت تعدادی از این گلها بر روی یک پارچه ی مناسب، میتوانید یک تابلوی زیبا شبیه تصویر زیر آماده کنید.

آموزش ساده روبان دوزی گل

در مرحله ی اول پارچه ی تان را روی کارگاه گلدوزی محکم کنید و یا دور تا دور یک قاب مناسب، مثل تصویر زیر با گیره پارچه را محکم ببندید(تصویر۱)

سپس چند دایره روی پارچه بکشید( با صابون خیاطی) اندازه ی دایره ها تعیین کننده ی اندازه ی گلها هستند. این دایره ها محل دوخت گلها هستند. حالا یک تصویر ذهنی از محل گلها دارید. برای شروع سوزنی را که روبان به رنگ دلخواهتان را از داخل آن عبور داده اید (روبان یک سانتی متری برای این گل) از زیر پارچه داخل کنید و از وسط یکی از دایره ها بیرون بیاورید(تصویر۲)

آموزش ساده روبان دوزی گل

حالا سوزن را در کنار همان محلی که بیرون آمده دوباره داخل کنید و طرحی شبیه تصویر ۲ را ایجاد نمایید.

حالا همان کار را تا جایی ادامه دهید (تصویر ۳)که دایره تان پر شود. (تصویر۴)

آموزش ساده روبان دوزی گلپس از پر شدن دایره ( در این رحله سوزن پشت پارچه باشد) حالا سوزن را از زیر (پشت) پارچه فرو کنید و از روی پارچه و کنار گلها خارج نموده و مثل تصویر ۴ با فاصله های حدود دو یا سه سانت دوباره داخل پارچه فرو کنید و دوباره از کنار همان محل بیرون بیاورید و مثل تصویر ۵ به این کار ادامه دهید تا سه دفعه. در تصویر ۶ شما پشت پارچه را مشاهده میکنید.

آموزش ساده روبان دوزی گل

از این گل به رنگهای مختلف بدوزید و در پایان با دوخت ساقه و برگ به کار خاتمه دهید.

آموزش ساده روبان دوزی گل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گل‌سازی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید