هفته ششم بارداری


هفته ی ششم بارداری وضعیت مادر و جنین مادر عزیز سلام بچه ی شما اکنون شش هفته رشد کرده است و یواش یواش شکل یک انسان را به خود می گیرد تصویر زیر عکس جنین در هفته ی ششم حاملگی است . قلب بچه ی شما در هفته ی ششم بصورت منظم می تپد رشد کودک در این هفته خیلی زیاد است در پایان هفته ی ششم کودک سه برابر بزرگتر می شود و قلب او الان...

هفته ی ششم بارداری وضعیت مادر و جنین

مادر عزیز سلام بچه ی شما اکنون شش هفته رشد کرده است و یواش یواش شکل یک انسان را به خود می گیرد تصویر زیر عکس جنین در هفته ی ششم حاملگی است .

هفته ششم بارداری

هفته ششم بارداری

قلب بچه ی شما در هفته ی ششم بصورت منظم می تپد

رشد کودک در این هفته خیلی زیاد است در پایان هفته ی ششم کودک سه برابر بزرگتر می شود و قلب او الان با یک ریتم منظم می تپد .هنوز خیلی کوچک است اما در هفته ی بعدی با گوشی مخصوص خواهید توانست صدای قلب جنین را بشنوید از هم اکنون تا لحظه ی تولد قلب فرزند شما 150 بار در دقیقه می تپد (دو برابر بزرگسالان)این ماه که برای کنترل سلامت خود و بچه به پژشک مراجعه خواهید کرد می توانید درخواست کنید تا صدای قلب نوزاد را برایتان پخش کنند.همچنین مغز کودک در هفته ی ششم تشکیل شده و فعالیت می کند .همانطور که در تصویر هم می بینید دست ها یواش یواش شکل گرفته و پاها نیزنمایان شده است .

با خواست خداوند متعال انسانی در رحم شما رشد می کند که دوست داشتنی ترین موجود برای هر کس است که به محض اینکه متولد شود این عشق و علاقه به او شدیدتر خواهد شد.

اندازه نوزاد در هفتم ششم باداری

در هفته ششم نوزاد شما سه برابر شده است و توسط مایع آمنیوتیک محافظت می شود. اگر چه او با فراز و نشیب رشد کرده است، او هنوز تنها در حدود اندازه یک دانه انار است.

هفته ششم بارداری

مقاله مرتبط قبلی

هفته پنجم بارداری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد