آقایان بخوانند: مشکلی آزاردهنده به نام بیماری پیرونی و درمان‌های طبیعی آن


آقایان بخوانند: مشکلی آزاردهنده به نام بیماری پیرونی و درمان‌های طبیعی آن

مشکلی آزاردهنده به نام بیماری پیرونی و درمان‌های طبیعی آن . پیرونی بیماری و مشکلی مردانه است که مربوط به زخم های آلت تناسلی می باشد. در این بیماری اکتسابی که از دسته مشکلات جنسی شناخته می شود یک بافت فیبری یا زخم مانند در اندام یا اطراف اندام جنسی تشکیل می شود. نوشته آقایان بخوانند: مشکلی آزاردهنده به نام بیماری پیرونی و درمان‌های طبیعی...

0

بیماری پیرونی مشکلی مردانه است که مربوط به زخم های آلت تناسلی می باشد. در بیماری پیرونی اکتسابی که از دسته مشکلات جنسی شناخته می شود یک بافت فیبری یا زخم مانند در اندام یا اطراف اندام جنسی تشکیل می شود که سبب ایجاد پلاک یا توده های فیبری خواهد شد. این مشکل با گذشت زمان سبب می شود که آلت تناسلی مرد به طور غیر طبیعی منحرف شده و اختلالات آزار دهنده ای در نعوظ و یا خود آلت تناسلی ایجاد کند.

به طور کلی تمامی مواد غذایی حاوی ویتامین E و آنتی اکسیدان از جمله آناناس، شیر، مرغ و ماهی و مواد غذایی حاوی اسیدهای آمینه در درمان بیماری پیرونی موثر هستند اما ما در نت نوشت شما را در درمان اساسی این بیماری بیشتر راهنمایی می کنیم. علت دقیق پیدایش بیماری پیرونی کاملا شناخته نشده است اما این بیماری یک واکنش خود ایمنی یا عفونت در آلت تناسلی است. این اختلال ژنتیکی بر تنظیم کلاژن ها تاثیر می گذارد و با تجمع پروتئین ها در بافت های همبند سبب بروز پیرونی در مردان به خصوص آقایان میانسال می گردد.

آقایان بخوانند: مشکلی آزاردهنده به نام بیماری پیرونی و درمان‌های طبیعی آن

در حالی که این بیماری ممکن است در بسیاری از موارد نادر به طور خود به خود برطرف گردد اما معمولا نیازمند درمان و مراقبت های پزشکی بهداشتی می باشد که در مواردی جراحی نیز توصیه می شود. با این حال بسیاری از مواد غذایی می توانند درمان کننده موثری برای بیماری پیرونی باشند.

چای گوتوکولا برای بیماری پیرونی

گوتوکولا یک گیاه طبیعی است که در طب سنتی آسیایی مورد استفاده قرار می گیرد. جهت درمان بیماری هایی از جمله پسوریازیس و یک سری بیماری های جنسی مانند بیماری پیرونی از این چای استفاده می شود. از جمله خواص نادر این چای از بین بردن بافت های فیبری می باشد که می تواند بافت های ناهنجار در بیماری پیرونی را نیز از بین ببرد. استفاده بیش از ۶ هفته از چای گوتوکولا می تواند بافته های همبند اضافی را نابود کند اما به خاطر داشته باشید که حتما قبل از مصرف این چای با پزشک خود مشورت داشته باشید. البته پماد کوتول گوتا نیز که حاوی میزان زیادی ویتامینE نیز می باشد، بسیار موثر خواهد بود.

آناناس

آقایان بخوانند: مشکلی آزاردهنده به نام بیماری پیرونی و درمان‌های طبیعی آن

به طور عادی مصرف برملائین بیش از ۸ الی ۱۰ روز توصیه نمی شود چرا که ممکن است عوارضی جانبی مانند اسهال، تهوع و یا خونریزی در طول جراحی را منجر شود.

برملائین عنصری است که از ترکیب آنزیم های مختلف به وجود می آید. این عنصر به هضم پروتئین ها بسیار کمک می کند و در آناناس به وفور یافت می شود. کلاژناز از جمله آنزیم هایی است که جهت شکسته شدن پروتئین نیاز است، این آنزیم نیز در آناناس به وفور یافت می شود. به طور عادی مصرف برملائین بیش از ۸ الی ۱۰ روز توصیه نمی شود چرا که ممکن است عوارضی جانبی مانند اسهال، تهوع و یا خونریزی در طول جراحی را منجر شود.

گوشت و ماهی و شیر

کارنیتین یک ماده مشتق شده از پروتئین است که تقریبا در تمامی سلول های بدن وجود دارد. مطالعات نشان داده است که افراد مبتلا به بیماری پیرونی بعد از مصرف سه ماهه کارنیتین به میزان قابل توجهی بهبودی پیدا کرده اند و با کاهش درد مواجه شدند. این عنصر بسیار موثرتر از داروی تاموکسیفین است. غذاهایی مانند شیر، مرغ، ماهی و گوشت از میزان بالایی کارنیتین برخوردار است.

ماهی تن

آقایان بخوانند: مشکلی آزاردهنده به نام بیماری پیرونی و درمان‌های طبیعی آن

بیشتر مواد غذایی که حاوی میزان زیادی ویتامین E می باشند برای مشکلات آلت تناسلی آقایان به خصوص درمان بیماری پیرونی بسیار مثمر ثمر خواهند بود

عنصر بعدی که در درمان بیماری پیرونی تاثیر مثبت دارد CoQ10 است.

CoQ10 یک کو آنزیم مانند کارنیتین می باشد که تقریبا در بیشتر سلول های بدن انسان یافت می شود. این آنتی اکسیدان فوق العاده قوی غذا را به انرژی تبدیل می کند. CoQ10 می تواند تا حد زیادی بیماری پیرونی را از بین ببرد و مشکلات مربوط به نعوظ را کم کند. CoQ10 از طریق چربی مفید ماهی آزاد و همچنین ماهی تن به دست می آید.

به طور کلی بیشتر مواد غذایی که حاوی میزان زیادی ویتامین E می باشند برای مشکلات آلت تناسلی آقایان به خصوص درمان بیماری پیرونی بسیار مثمر ثمر خواهند بود

آقایان بخوانند: مشکلی آزاردهنده به نام بیماری پیرونی و درمان‌های طبیعی آن آقایان بخوانند: مشکلی آزاردهنده به نام بیماری پیرونی و درمان‌های طبیعی آن
برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذاید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اگر جوابی برای دیدگاه من داده شد مرا از طریق ایمیل با خبر کن

نام *

ایمیل *

وبسایت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید