کار احمقانه این زن جوان برای کمر باریک شدن (عکس)


نوشته کار احمقانه این زن جوان برای کمر باریک شدن (عکس) اولین بار در تالاب پدیدار شد. کمر باریک ترین زن دنیا مد عجیب و خطرناک کمر باریکی برخی را مجبور به کارهای احمقانه کرده است. بنظر برخی به هر قیمتی می خواهند خودرا متفاوت تر از دیگران نشان دهند حتی اگر به قیمت مرگشان تمام شود. زن جوان دیانا رینگو 39 ساله سه سال پیش دوقلوهای خود رابه...

کار احمقانه این زن جوان برای کمر باریک شدن (عکس)

کمر باریک ترین زن دنیا

مد عجیب و خطرناک کمر باریکی برخی را مجبور به کارهای احمقانه کرده است. بنظر برخی به هر قیمتی می خواهند خودرا متفاوت تر از دیگران نشان دهند حتی اگر به قیمت مرگشان تمام شود. زن جوان دیانا رینگو 39 ساله سه سال پیش دوقلوهای خود رابه دنیا آورد و بعد ازآن تصمیم گرفت تا راهی برای تناسب اندام و مشکل اضافه وزنش که براثر بارداری سنگین در او ایجاد شده بود پیش بگیرد.

به گزارش تالاب تصمیم جدی او برای کمرباریک شدن و به قول خودش خوش اندامی زنانه به حدی بود که راضی شد تا خودرا در شرایط سخت و البته خطرناکی قرار دهد ، “دیانا” برای این منظور یک کمربند سفت و بسیار محکم به دور کمر خود بست و 23 ساعت از روز رابا این کمربند که فشاری غیر قابل تحمل به او وارد می‌کرد سپری کند .

کار احمقانه این زن جوان برای کمر باریک شدن (عکس)

به گزارش تالاب به گفته ی “دیانا” او تنها برای استحمام و ورزش از خود جدا می کرده و تمام مدت باقیمانده روز رابا بستن این کمربند بسیار محکم به کارهای روزمره اش رسیدگی میکرد.

این زن که صاحب 3 فرزند است بعد از زایمان آخرسایز ش دور کمری به اندازه 69 سانتی متر داشت اما بعد از استفاده از روش خطرناک و سخت توانسته سایز دور کمر خود رابه 45 سانتی متر برساند.

کار احمقانه این زن جوان برای کمر باریک شدن (عکس)

عکس زن جوانی که 23 ساعت در روز کمربند سفتی برای کمر باریک شدن بخود می بندد همسر “دیانا” که افسر جوان نیروی دریایی است بعد از بازگشت از ماموریت متوجه تصمیم عجیب همسرش شد و چون نگران بود با اصرار وی را نزد دکتر برد اما دکتر بعد از معاینات گفت که جای نگرانی نیست و اینکار هیچ مشکلی برای همسرش ایجاد نخواهد کرد؛ در حالی‌که مطمئنا چنین اقدامی برای ارگان های داخلی بدن و استخوان های کمر خطرناک خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی