دعوت گروه ها ، سازمان ها و تشکل های خوزستان از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن


دعوت گروه ها ، سازمان ها و تشکل های خوزستان از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

اهواز - ایرنا - گروه ها ، سازمان ها و تشکل های سیاسی ، اجتماعی و صنفی استان خوزستان مردم را به حضور یکپارچه و وحدت آفرین در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن فراخواندند.

به گزارش ایرنا جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ، حزب موتلفه اسلامی شاخه خوزستان ، خانه احزاب استان و جبهه اعتماد ملی از مردم مومن و انقلابی استان خواستند در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضوری حماسی داشته باشند.
هیات عاشقان و رزمندگان اسلام ، استادان و دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاههای پیام نور ، آزاد اسلامی ، دانشگاه شهید چمران و جندی شاپور اهواز ، اتحادیه اسلامی دانش آموزی ، انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاهها و بسیج دانشجویی ضمن اعلام شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ، احاد مردم شریف استان را به حضور یکپارچه در این همایش ملی و میهنی اعلام کردند.
مدیریت حوزه های علمیه استان ، سازمان قضایی نیروهای مسلح ، دفتر آیت الله مکارم شیرازی در استان ، پرسنل اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ، سازمان آب و برق خوزستان ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، استاندار خوزستان ، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ، مدیریت و کارکنان راه و شهرسازی استان ، شرکت فولاد خوزستان ، حافظان منابع طبیعی استان ، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ، شوراهای اسلامی شهر و روستا ، ستاد امر به معروف و نهی از منکر ، سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ، ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان ، دانشگاه علمی کاربردی ، اداره کل اطلاعات استان ، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ، فرماندهی قرارگاه کربلا ، مدیریت درمان و اداره کل تامین اجتماعی ، مدیریت و کارکنان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی اهواز ، جهادکشاورزی ، تعاون روستایی ، شورای هماهنگی بانکهای استان ، گمرکات استان و اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان آمادگی خود را برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کردند.
فرمانداران شهرستانهای مختلف استان نیز در پیامهای جداگانه ای قشرهای مختلف مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی دشمن شکن 22بهمن فراخواندند.
امام جمعه و فرماندار بهبهان و نیز سرپرست فرمانداری شوشتر در پیام های جداگانه از مردم این شهرستان ها برای حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کردند.
علی مظفری فرماندار شهرستان بهبهان و سید قدرت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بهبهان در بخشی از پیام مشترک خود آورده اند:
ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر، از مردم شهید پرور شهرستان بهبهان که بارها وفاداری خود را به نظام اسلامی ثابت نموده و برای حفظ انقلاب فرزندان خویش را تقدیم نموده اند دعوت می نماییم تا با حضور خود در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن بار دیگر پیام خود را با صدایی رساتر و باشکوه تر از سال های قبل به قدرت های سلطه گر و غارتگر استکباری جهان برسانند.
حسین پنبه دانه پور سرپرست فرمانداری شوشتر نیز در بخشی از پیام خود گفته است: از آحاد مختلف جامعه دعوت می نمایم با حضور پرشور در راهپیمایی مردمی یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و با تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری توطئه‌های شوم دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب اسلامی را نقش بر آب کنند.
امام جمعه و فرماندار بهبهان، سرپرست فرمانداری شوشتر و سازمان جهادکشاورزی در پیام های جداگانه از مردم این شهرستان ها برای حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کردند.
علی مظفری فرماندار شهرستان بهبهان و سید قدرت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بهبهان در بخشی از پیام مشترک خود آورده اند:
ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر، از مردم شهید پرور شهرستان بهبهان که بارها وفاداری خود را به نظام اسلامی ثابت و برای حفظ انقلاب فرزندان خویش را تقدیم کرده اند، دعوت می کنیم تا با حضور خود در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن بار دیگر پیام خود را با صدایی رساتر و باشکوه تر از سال های قبل به قدرت های سلطه گر و غارتگر استکباری جهان برسانند.
حسین پنبه دانه پور سرپرست فرمانداری شوشتر نیز در بخشی از پیام خود گفته است: از آحاد مختلف جامعه دعوت می کنم با حضور پرشور در راهپیمایی مردمی یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و شهدا تجدید میثاق کرده و با تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری توطئه‌های شوم دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب اسلامی را نقش بر آب کنند.
کورش حشمدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر هندیجان و پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان هندیجان با صدور پیام های جداگانه، با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از عموم مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

/6002/6065
خبرنگار:محمدرضا بنوره-سپیده اسکندری **انتشار : کبری آقازری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی