ماجرای آسفالت یک مسیر 500 متری و وعده جدید مسئولان


ماجرای آسفالت یک مسیر 500 متری و وعده جدید مسئولان

الیگودرز- نامناسب بودن مسیر دسترسی به بیمارستان «شهید ولیان» الیگودرز منجر به مباحثه میان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی لرستان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز چهارشنبه استاندار لرستان به همراه نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و برخی از مدیران استانی برای افتتاح پروژه های عمرانی الیگودرز در این شهرستان حضور یافتند؛ افتتاح چند بخش جدید بیمارستان شهید ولیان الیگودرز یکی از برنامه های استاندار لرستان بود که پیش از افتتاح آنها و در چند قدمی بیمارستان، نامناسب بودن مسیر دسترسی به بیمارستان شهید ولیان الیگودرز منجر به مباحثه میان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی لرستان شد.

محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در این رابطه با اشاره به اینکه مسیر ۵۰۰ متری دسترسی این بیمارستان مگر چقدر است که زودتر آسفالت نمی شود، اظهار داشت: من به احترام دکتر خادمی استاندار لرستان در مراسم افتتاحیه بیمارستان شرکت می کنم وگرنه می خواستم به نشانه اعتراض از همین جا برگردم.

وی خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه در این ۱۲ ماه سال چقدر برای حوزه راه الیگودرز کار کردیده اید، تصریح کرد: موضوع آسفالت مسیر دسترسی به بیمارستان شهید ولیان مرتب در فضای مجازی گفته می شود، در این مسیر تصادف هایی نیز داشته ایم.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اجرای یک پروژه زمان معقولی دارد، افزود: از زمانیکه این بیمارستان افتتاح شده اداره کل راه و شهرسازی احداث این مسیر دسترسی را شروع کرد و هنوز تکمیل نشده است.

علی علیخانی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه زیرسازی مسیر دسترسی به بیمارستان شهید ولیان انجام شده و آسفالت نیز می شود، گفت: الان شرایط آب و هوایی اجازه نمی دهد آسفالت بریزیم؛ برای اینکه زیرسازی هم خراب نشود قیر ریخته ایم.

وی یادآور شد: دما باید به بالای ۱۰ درجه برسد تا بتوانیم آسفالت را انجام دهیم.

سید موسی خادمی استاندار لرستان نیز با تاکید بر اینکه به نظر می رسد اوایل اسفندماه شرایط برای آسفالت مسیر فراهم می شود، گفت: به محض اینکه دما مساعد شد باید این مسیر آسفالت شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها