77 درصد مهمانان تلویزیون موافقان دولت هستند


77 درصد مهمانان تلویزیون موافقان دولت هستند

در حالی که حامیان دولت ادعا می‌کنند صدا و سیما با دولت همراهی نمی‌کند، یک روزنامه حامی دولت تصریح کرد 77 درصد میهمانان برنامه‌های مختلف تلویزیون، نماینده دولت یا موافقان آن بوده‌اند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

روزنامه اعتماد نوشت: روزنامه اعتماد در دو گفت‌وگویی که با «محمدعلی نجفی» کارگردان سریال سربداران و «محمد هاشمی» رئیس سازمان صدا و سیما در دهه ۶۰ داشت به نقد عملکرد این سازمان پرداخت؛ نقدی بر تولید محتوای این رسانه در زمینه تاریخ معاصر و آموزه‌های عقیدتی و این پرسش را مطرح کردیم که چه شده است که پس از ۴ دهه تصویری که از تاریخ پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در تلویزیون ایران ترسیم شده باور نشده ولی تصویری که شبکه‌های فارسی زبان خارج از ایران آن را ترسیم کرده‌اند باورپذیر نموده است.


گفت‌وگوی «محمد هاشمی» در «اعتماد» با تیتر «تک صدایی» منتشر شد. واکنش به این گفت‌وگو از سوی طرفداران رسانه ملی با مرور برنامه‌های یک ماهه اخیر و پاسخ به این عنوان که «تک صدا» نبوده‌ایم، تاکید بر این موضوع است که در برنامه‌های سیاسی هم منتقد دولت و هم طرفداران دولت حضور داشته‌اند.


صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در دو سالی که دکتر علی‌عسکری، سکان ریاست این سازمان را برعهده گرفت، تلاش‌های وافری داشته است تا بتواند به معنای واقعی، صدای مردم و منعکس‌کننده خواست آنها باشد.


گزارشی که از مجموعه برنامه‌های معاونت سیما و معاونت سیاسی در تلویزیون تهیه شده است، نشان می‌دهد از ۱۱۰ برنامه پخش شده در این مدت، ۸۵ برنامه به نماینده دولت یا یکی از موافقان دولت دوازدهم اختصاص پیدا کرده است و در ۲۵ برنامه‌ای هم که منتقدان دولت حضور داشتند، اکثرا نماینده‌ای از دولت به صورت تلفنی حضور داشته است. در این گزارش، برنامه‌های «پایش»، «ثریا»، «فرمول یک» و «نگاه یک» از شبکه یک سیما، «گفت‌وگوی ویژه خبری» از شبکه دو سیما، «سختانه»، «جریان» و «متن حاشیه» از شبکه سه سیما، «رودررو» و «زاویه» از شبکه چهار، «تهران ۲۰» از شبکه پنج و «تیتر امشب» شبکه خبر و «جهان‌آرا» شبکه افق در دی‌ماه ۹۶، میهمان موافقان و منتقدان دولت بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی