حرکات غیرعادی مژگان صابری جنجالی شد! +عکس


حرکات غیرعادی مژگان صابری جنجالی شد! +عکس

حرکات غیرمعمول مژگان صابری یکی از بازیگران فیلم سینمایی «شعله ور» باعث جلب توجه خبرنگاران و از نکات قابل توجه نشست خبری این فیلم بود.

آخرین خبر: حرکات غیرمعمول مژگان صابری یکی از بازیگران فیلم سینمایی «شعله ور» باعث جلب توجه خبرنگاران و از نکات قابل توجه نشست خبری این فیلم بود.

این تصاویر به سرعت در فضای مجازی منتشر شد. بسیاری از افراد معتقد بودند این بازیگر مبتلا به بیماری اوتیسم است. این قضاوت ها به قدری زیاد شد که برخی از چهره‌ها به آن واکنش نشان دادند.
حرکات غیرعادی مژگان صابری جنجالی شد! +عکس

واکنش رشیدپور به انتشار تصاویر خاص یک بازیگر

رضا رشیدپور در برنامه دیشب هفت در این خصوص گفت: در روز اخیر شاهد دست به دست شدن و به استهزا کشیدن تصاویر یک بازیگر در نشست خبری یک فیلم بودیم. یاد بگیریم استهزا نکنیم و قضاوت نکنیم. شاید یک سری دلایلی دارد که در روزهای آتی آن را توضیح دادم. چه بسا قضاوت های ما عواقب بدی را نسبت به یک فرد داشته باشد. آنهایی که رفاقتی با ما دارند و لطفی به ما می کنند جلوی این حواشی را بگیرند و به این نکته ما توجه کنند. در همین حد بسنده می کنم.

عصبانیت شدید «اشکان خطیبی» از تمسخر شرایط رفتاری خانم بازیگر
اشکان خطیبی هم در این باره در اینستاگرامش نوشت: من که چند سالیه از سینما بریدم ولی بدا به حال من و ما که تو فضایی نفس میکشیم که برای داغ کردن تنور خبرهای جشنواره مون از شرایط رفتاری امثال مژگان صابری سواستفاده می کنیم. و صدافسوس که هنوز تفاوت آدم ها برامون اسباب شایعه پراکنی و سواستفاده ست.اگر اخبار مربوط به اوتیستیک بودن ایشون صحیح باشه باید بگم که اوتیسم بیماری نیست.یک تفاوته و ما اهالی پرمدعای فرهنگ هنوز کوچکترین اطلاعاتی درباره ی این پدیده ی رو به ازدیاد و مبتلایان معصوم ش نداریم.

علت حرکات غیرعادی بازیگر زن

حانیه زاهد، از عکاسان سرشناس در اینستاگرامش نوشت: پیرو جنجالهای اخیر در مورد ایشون باید عرض کنم که: ایشون اوتیسم نَدارند، توجه کنید، نَدارند بنده شخصا سوال کردم از عوامل و کارگردان حتی خواستم با خودش تماس بگیرن که گرفتن و به من گفتن خودش هم گفته نه همچین چیزی نیست، تم رفتاری ایشون شخصی و متعلق به خودش هست حتی دوستان و هم کلاسی های ایشون که ایشون رو میشناسن هم گفتن به من تم خودش اینطوریه. نکته ی مهم تر از همه ی اینها افراد اوتیسمی افراد مشکل داری نیستن ،مشکلات رفتاری دارن اما مثل بقیه هستن فقط کمی باید درک بشن و البته زود هم درمان بشن و باید فهمیدشون کما اینکه در دنیا افراد نابغه ایی هستن که دارای اوتیسم هستن پس هر رفتار غیر عادی رو به بیماریهای گوناگون نسبت ندهیم، لطفا لطفا به دیگرانی که نمیدونن هم انتقال بدین این مطلب رو و نکته ی اخر همه میدونن که در نشستهای خبری شکار میشن و زیر ذره بین هستن پس کسی نمی تونه عکاس ها رو مورد شماتت قرار بده چون اونها فقط وظیفه شون رو انجام دادن. و در آخر امیدوارم هر جا هست موفق باشه.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022