رفع شپش سر با استفاده از روغن انیسون


رفع شپش سر با استفاده از روغن   انیسون

روغن "‌انیسون" دارای عطر قوی است که هضم غذا را بهبود می‌بخشد و مسکن قوی است, روغن رازیانه رومى یا "‌انیسون" در ساختن مایعات و معجون‌‏هایی برای حفظ سلامت دهان و دندان کاربرد دارد همچنین مالیدن روغن آن بر سر نابود‌کننده شپش است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ "‌انیسون" یا رازیانه رومى گیاهى است یک ساله که کشت و زرع مى‏‌شود، تخمه آن از ادویه‌‏جات معروف به شمار مى‌‏رود.

روغن " انیسون" دارای عطر قوی است که هضم غذا را بهبود می‌بخشد و مسکن قوی است, روغن رازیانه رومى یا " انیسون" در ساختن مایعات و معجون‌‏هایی برای حفظ سلامت دهان و دندان کاربرد دارد همچنین مالیدن روغن آن بر سر نابود کننده شپش است.

" انیسون" سیستم گوارش را تقویت می‌کند مخصوصاً برای تقویت هضم غذای سالمندان بسیار مفید است همچنین برطرف‌کننده دردهای کولیتی نوزاد است البته باید مادر نوزاد بخورد و از طریق شیر مادر به نوزاد برسد.

رفع شپش سر با استفاده از روغن " انیسون"

" انیسون" رفع‌کننده دل‌دردها و نفخ افراد است، بهتر است برای بهره بردن از این گیاه نیم ساعت قبل از غذا دم‌نوش" انیسون" را گرم مصرف کرد تا غذا به‌خوبی در معده هضم شود و اخلاط مناسبی در بدن ساخته شود.

" انیسون" در رفع دل‌دردهای ناشی از خوردن لبنیات بسیار کاربرد دارد همچنین تقویت‌کننده رحم زنان بوده و برای افراد دچار آسم بسیار مفید است, این گیاه از بین برند بادها و نفخ معده است.

اگر زنان حامله قبل از زایمان دم‌نوش " انیسون" بخورند، زایمان آسانتر می‌شود و برای تنظیم قاعدگی بسیار مفید است و شیر زنان شیرده را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا