جان باختن 231 نفر در انگلیس بر اثر ابتلا به آنفلوانزا!


جان باختن 231 نفر در انگلیس بر اثر ابتلا به آنفلوانزا!

بر اثر شیوع ویروس آنفلوانزا در انگلیس، تا کنون 231 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

جان باختن 231 نفر در انگلیس بر اثر ابتلا به آنفلوانزا!
به گزارش خدمت؛ بر اساس گزارش دیلی‌میل، بر اثر شیوع ویروس آنفلوانزا در انگلیس، تا کنون ۲۳۱ نفر جان‌باخته‌اند.

این نشریه افزود: بر اساس گزارش منابع رسمی، ۱۹۳ نفر در انگلیس، ۲۶ نفر در اسکاتلند و ۱۲ نفر در ایرلند شمالی جان خود را براثر ابتلا به این بیماری از دست‌ داده‌اند. بر اثر شیوع ویروس آنفلوانزا از ابتدای زمستان جاری، هزاران نفر تا کنون در بیمارستان‌های انگلیس بستری و آمار بیمارانی که علائم مشابهی را به مراکز پزشکی گزارش داده‌اند، به‌شدت رو به افزایش است. این مساله سبب شده تا آمار مصرف واکسن آنفلوانزا در این کشور افزایش و این واکسن نایاب شود.

«ریچارد پی بادی» از سازمان سلامت انگلیس به دیلی‌میل گفته است: از ابتدای فصل زمستان، بیش از یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیشتر از سال‌های گذشته واکسن آنفولانزا تزریق کرده‌اند. در همین حال، سازمان خدمات بهداشت ملی انگلیس اخیراً به پزشکان دستور داده تا انجام بررسی کامل واکسن‌های آنفلوانزا، این روش درمانی را تجویز نکنند. این سازمان انگلیسی، زمستان سال جاری را به لحاظ شیوع ویروس آنفلوانزا بدترین زمستان در ۸ سال گذشته پس از شیوع آنفلوانزای مرغی در سال ۲۰۰۸ توصیف کرده است.

سازمان یادشده به بیماران توصیه کرده که برای جلوگیری از سرایت این بیماری به مراکز درمانی مراجعه نکرده و با اشاره به این‌که استراحت بهترین شیوه درمان این بیماری است، به بیماران توصیه کرده در خانه‌های خود بمانند. با این‌حال، منابع انگلیسی از ازدحام بیماران در بخش اورژانس بیمارستان‌ها و کمبود منابع انسانی برای رسیدگی به این معضل خبر می‌دهند.

این اخبار در حالی منتشر می‌شود که تازه‌ترین گزارش عملکرد سازمان بهداشت ملی انگلیس نشان می‌دهد، دست‌کم ۱۰۰ هزار بیمار در زمستان سال جاری برای انتقال به بخش اورژانس بیمارستان، ساعت‌ها در آمبولانس انتظار کشیده‌اند. این گزارش می‌افزاید، در جریان ازدحام ایام کریسمس گذشته، ۲۰ تن در اثر انتظار بسیار طولانی در آمبولانس و عدم ارائه خدمات پزشکی از سوی پزشکان بیمارستان جان باختند.

پیش‌تر سازمان بهداشت ملی انگلیس برای کاهش ازدحام و افزایش سرعت رسیدگی به بیماران، از دانشجویان رشته پزشکی درخواست مساعدت کرده بود.

منبع: ریشه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی