بانوان ایران در دوی 3000 متر مسابقات آسیایی به مدال نرسیدند


بانوان ایران در دوی 3000 متر مسابقات آسیایی به مدال نرسیدند

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان و به نقل از ایسنا، در روز نخست رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا، ماده 3000 متر هم برگزار شد و 9 دونده در خط استارت قرار گرفتند. پریسا عرب، افسانه فریدی و سمیرا زمانی نمایندگان ایران در این ماده بودند که عرب با رکورد 10:20.82 پنجم شد، سمیرا زمانی با رکورد10:43.67 ششم و فریدی با رکورد 10:59.81 در...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان و به نقل از ایسنا، در روز نخست رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا، ماده ۳۰۰۰ متر هم برگزار شد و ۹ دونده در خط استارت قرار گرفتند.

پریسا عرب، افسانه فریدی و سمیرا زمانی نمایندگان ایران در این ماده بودند که عرب با رکورد ۱۰:۲۰.۸۲ پنجم شد، سمیرا زمانی با رکورد۱۰:۴۳.۶۷ ششم و فریدی با رکورد ۱۰:۵۹.۸۱ در رده هفتم قرار گرفتند و به مدال نرسید.

تاتیانا از قزاقزستان با رکورد ۹:۳۳.۶۵، ساتارووا از قرقیزستان با رکورد ۹:۴۸.۰۳ و تی اهان از ویتنام با رکورد ۹:۴۸.۴۸ به ترتیب اول تا سوم شدند.

هشتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا به میزبانی ایران از امروز آغاز شد. این رقابت‌ها در بخش زنان امروز در ماده‌های دوی ۶۰ متر، پرش ارتفاع، ۴۰۰ متر، ۸۰۰ متر، ۳۰۰۰متر و پرش سه گام پیگیری خواهد شد.

به رغم دعوت ورزشکاران و فدراسیون از تماشاگران اما در صبح این روز تعداد اندکی تماشاگر برای این مسابقات در سالن آفتاب انقلاب حاضر شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403؟