شورای شهر اهواز آماده همکاری برای جبران ساعات تحصیلی مدارس است


شورای شهر اهواز آماده همکاری برای جبران ساعات تحصیلی مدارس است

اهواز - رئیس شورای شهر اهواز از آمادگی کامل این شورا برای بررسی هر نوع طرح و ایده ای در خصوص  جبران ساعات هدر رفته مدارس در پی وقوع پدیده ریزگردها  خبر داد.

محمد جعفر فلسفی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تعطیلی های مکرر مدارس در این شهر به دلیل بروز پدیده ریزگردها عنوان کرد: پدیده شوم ریزگردها را باید در ابعاد مختلف همچون فرهنگی، بهداشتی و آموزشی مورد بررسی قرار داد. ایده و طرح هایی در این خصوص باید به صورت جدی مورد بررسی قرار بگیرند.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس و تاثیر گذاری این مسئله بر روی کیفیت تحصیلی دانش آموزان اهوازی افزود: شورای شهر اهواز آمادگی لازم برای بررسی هر نوع طرح و ایده ای که در این خصوص مطرح شود را در اختیار دارد. به طور حتم طرح هایی که در این زمینه ارائه می شوند در صورتی که قابلیت اجرایی را داشته باشند به تصویب شورا خواهند رسید.

رئیس شورای شهر اهواز تصریح کرد: تلاش های بسیاری از سوی مدیران مسئول سیستم آموزشی در این خصوص در حال انجام است تا بتوانند آسیب های وارده به این بخش را مرتفع کنند. برای جبران ساعات هدر شده می توان به دو روش روی آورد. این ساعات را باید با افزایش ساعات رسمی تحصیل و یا استفاده از روزهای تعطیل هفته جبران کرد.

فلسفی اظهار کرد: البته همچون سال گذشته می توان بخشی از این کمبودهای زمانی را با استفاده از برنامه هایی همچون تحصیل در منزل به صورت آنلاین جبران کرد.

وی با بیان اینکه شورای شهر اهواز در این زمان مشغول بررسی برنامه پنج ساله شهرداری است، گفت: به طور حتم در صورتی که شورا پرونده این موضوع را ببیند، به صورت جدی تر به این بعد آموزشی پدیده ریزگردها خواهد پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید