خورخه لورنزو: GP18، به استایل من نزدیک‌تر است


موتو جی پی ایران – خورخه لورنزو، موتورسوار اسپانیایی دوکاتی، بعد از اولین روز تست سپانگ 2018 از GP18 ابراز رضایت کرد. لورنزو که دومین سال حضور خود در تیم ایتالیایی را سپری می‌کند، روز اول تست را با اختلاف 0.3 ثانیه‌ای نسبت به هم‌تیمی خود، آندره دویزیوسو، در جایگاه سوم به پایان رساند. وی در رابطه با این موضوع...

موتو جی پی ایران – خورخه لورنزو، موتورسوار اسپانیایی دوکاتی، بعد از اولین روز تست سپانگ 2018 از GP18 ابراز رضایت کرد.

لورنزو که دومین سال حضور خود در تیم ایتالیایی را سپری می‌کند، روز اول تست را با اختلاف 0.3 ثانیه‌ای نسبت به هم‌تیمی خود، آندره دویزیوسو، در جایگاه سوم به پایان رساند.

وی در رابطه با این موضوع گفت:

معمولا هر موتورسوار زمان زیادی می‌‌خواهد تا با شرایط و موتور جدید، عملکرد قبلی خود را بهبود ببخشد، اما تمام موتورسوارانی که GP18 را تست کردند سریع‌تر از قبل ظاهر شدند. این نشانه‌ی بسیار خوبی است. مخصوصا که موتور جدید با استایل طبیعی موتورسواری من سازگارتر است. می‌توانم شتاب گیری را سریعتر انجام دهم، با اطمینان بیشتری وارد پیچ‌ها شوم و در پیچ‌ها با زاویه‌ی بیشتری خم شوم، پس از این بابت بسیار خوشحال و راضی هستم. یک سال تجربه‌ی بیشتر باعث شده تا درک بهتری از موتور داشته باشم و این موتور بیشتر شبیه به موتور لورنزو است.

خورخه لورنزو: GP18، به استایل من نزدیک‌تر استخورخه لورنزو: GP18، به استایل من نزدیک‌تر است خورخه لورنزو، تست سپانگ 2018

دویزیوسو نیز به پیشرفت موتور در ورود به پیچ‌ها اشاره کرد و گفت:

ورود به پیچ‌ها بهتر شده است. در قسمت آخر ترمز گیری، وقتی ترمز را رها می‌کنم کمی در پیچیدن موتور تاثیر گذار است. وقتی پایه‌ و اساس خوبی دارید، به سختی می‌توانید آن را ارتقا بدهید، و چون این کار بسیار سخت است کمی سورپرایز شدم. از این بابت واقعا خوشحالم. هنوز باید بر روی جزئیات کار کنیم چون به سرعت پیشرفت را حس کرده‌ایم دلیل بر این نیست که نقطه‌ی ضعفی وجود ندارد. پس باید به کار کردن ادامه بدهیم تا بفهمیم دقیقا چه کاری باید انجام دهیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!