نخستین کاربری باشید که از والپیپر گلکسی اس 9 سامسونگ استفاده می‌کند


نخستین کاربری باشید که از والپیپر گلکسی اس 9 سامسونگ استفاده می‌کند

به تازگی والپیپر گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9) سامسونگ منتشر شده است. شما می‌توانید نخستین کاربری باشید که والپیپر گلکسی S9 سامسونگ را بر روی پس‌زمینه گوشی موبایل خود قرار می‌دهید. به لطف انتشار رندرهای جدید گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در کنار یکدیگر، اکنون... نوشته نخستین کاربری باشید که از والپیپر...

به تازگی والپیپر گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9) سامسونگ منتشر شده است. شما می‌توانید نخستین کاربری باشید که والپیپر گلکسی S9 سامسونگ را بر روی پس‌زمینه گوشی موبایل خود قرار می‌دهید.

به لطف انتشار رندرهای جدید گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در کنار یکدیگر، اکنون می‌توان حتی پیش از رونمایی رسمی و عرضه پرچمداران سری S سال 2018، والپیپر گلکسی اس 9 را بر روی پس‌زمینه گوشی موبایل یا تبلت خود قرار داد و از آن لذت برد.

سامسونگ گلکسی اس 9 دارای یک نمایشگر 5.8 اینچی مجهز به پنل AMOLED بوده و از رزولوشن کیو اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که به خاطر نسبت ابعاد تصویر 18.5:9 عجیب آن حاصل شده است. در بخش مشخصات فنی شاهد استفاده از تراشه اسنپدراگون 845 (برای نسخه آمریکا و چین) و یا تراشه اگزینوس 9810 (برای نسخه جهانی) خواهیم بود. اسنپدراگون 845 تراشه‌ای متشکل از یک پردازنده هشت هسته‌ای با حداکثر سرعت 2.8 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Adreno 630 است. این چیپست‌ها را 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی همراهی می‌کنند.

نخستین کاربری باشید که از والپیپر گلکسی اس 9 سامسونگ استفاده می‌کند

تاکنون هیچ تغییری در مشخصات فنی در مقایسه با گلکسی اس 8 دیده نشد، اما برگ برنده پرچمدار 2018 دوربین آن است. رزولوشن دوربین اصلی همچنان 12 مگاپیکسلی است، اما به لطف مجهز شدن به قابلیت گشودگی دریچه دیافراگم متغیر و امکان فیلم برداری سوپر اسلوموشن، تحولی عظیم در دنیای دوربین‌های موبایل پدید خواهد آورد.

همچنین بخوانید:

دوربین سامسونگ گلکسی S9 شگفتی‌ساز خواهد شد؛ بررسی دوربین پرچمدار سامسونگ

متاسفانه دیگر قابلیت‌ها نیز تغییر چندانی نخواهند داشت. به عنوان نمونه دوربین سلفی همچنان 8 مگاپیکسلی بوده و کل سخت افزار دستگاه از یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کنند. گوشی به طور پیش‌فرض همراه با اندروید 8 اوریو عرضه خواهد شد. والپیپر گلکسی اس 9 با توجه به ابعاد بزرگ و کیفیت و رزولوشن بالای آن طراحی شده است.

اما تفاوت مدل بزرگتر این مرتبه تنها به داشتن صفحه نمایشی بزرگتر محدود نشده و مجهز شدن به دوربین دوگانه دارای قابلیت‌های گشودگی دریچه دیافراگم متغیر و فیلم برداری سوپراسلوموشن از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن است. خوشبختانه تاریخ رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 رسما اعلام شده و سازنده حتی دعوت نامه‌هایی را برای شرکت در مراسم رویداد معرفی محصولات جدید برای اهالی رسانه ارسال کرده است، به همین دلیل می‌دانیم تا معرفی آن‌ها زمان زیادی باقی نمانده است. در ادامه والپیپر گلکسی اس 9 را مشاهده می‌کنید. برای دریافت آن در ابعاد اصلی، بر روی عکس کلیک راست کرده و بعد باز کردن آن در پنجره‌ای جدید، تصویر را ذخیره کنید.

دریافت والپیپر گلکسی اس 9

نخستین کاربری باشید که از والپیپر گلکسی اس 9 سامسونگ استفاده می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین عکس از عامل تهدید کنسولگری ایران در پاریس