کراس اوور لکسوس UX در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد شد


کراس اوور لکسوس UX در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد شد

لکسوس ممکن است از فرصت نمایشگاه خودروی ژنو برای رونمایی از یک کراس اوور جدید که جایگاهی پایین تر از NX خواهد داشت استفاده کند.

لکسوس ممکن است از فرصت نمایشگاه خودروی ژنو برای رونمایی از یک کراس اوور جدید که جایگاهی پایین تر از NX خواهد داشت استفاده کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، هنوز چیزی رسمی نشده ولی مجله خودرو پیش بینی می کند این مدل ممکن است ماه مارس رونمایی شود و از کانسپت UX که در نمایشگاه خودروی پاریس 2016 رونمایی شده بود الهام خواهد گرفت.
هنوز جزئیات زیادی از این خودرو در دست نیست ولی یوشیهیرو ساوا، از مدیران ارشد لکسوس قبلا تایید کرده بود که کانسپت UX وارد خط تولید خواهد شد. در همین حال، وی گفته بود که زمان رونمایی از مدل نهایی خیلی دور نیست و این خودرو نقشی اساسی در جذب مشتریان جوان تر به این برند بازی خواهد کرد.
جف براکن، مدیرعامل لکسوس آمریکای شمالی در این باره گفته که نمایندگی های ما در سراسر آمریکا به شدت از ما درخواست تولید این مدل را دارند. وی اضافه کرده که این خودرو دقیقا همان چیزی است که مصرف کنندگان ما به دنبالش هستند.
هنوز جزئیات زیادی در مورد مدل نهایی این خودرو در دست نیست ولی کمپانی از قبل نام مدل های UX 200، UX 250 و UX 250h را در امریکا ثبت کرده است. هنوز چیزی در مورد مشخصات فنی خودرو گفته نشده ولی این کراس اور به احتمال زیاد با موتورهای 4 سیلندر همراه با یک گزینه هیبریدی وارد بازار خواهد شد.
کانسپت UX ابعادی معادل 173.2 اینچ طول، 74.8 لینچ عرض و 59.8 اینچ ارتفاع داشت و طول بین دو محور خودرو 103.9 اینچ بود. اگر مدل نهایی هم چنین ابعادی داشته باشد، خودرو اندکی کوچک تر از مرسدس بنز GLA ولی بزرگ تر از آئودی Q3 خواهد بود.



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی