آیا حاضر به خرید یک گوشی طرح اصلی هستید؟ (نظرسنجی گجت نیوز)


آیا حاضر به خرید یک گوشی طرح اصلی هستید؟ (نظرسنجی گجت نیوز)

با توجه به افزایش نسبی قیمت گوشی های هوشمند در بازار، خرید یک گوشی طرح اصلی یکی از راه‌های کاربران برای داشتن اسمارت فون مورد علاقه است. اما با توجه به مزایا و معایب گوشی های طرح اصلی موجود، آیا حاضر به خرید آنها هستید؟ گاهی گوشی طرح اصل به قدری جذاب و واقعی ساخته... نوشته آیا حاضر به خرید یک گوشی طرح اصلی هستید؟ (نظرسنجی گجت...

با توجه به افزایش نسبی قیمت گوشی های هوشمند در بازار، خرید یک گوشی طرح اصلی یکی از راه‌های کاربران برای داشتن اسمارت فون مورد علاقه است. اما با توجه به مزایا و معایب گوشی های طرح اصلی موجود، آیا حاضر به خرید آنها هستید؟

گاهی گوشی طرح اصل به قدری جذاب و واقعی ساخته می‌شود که تشخیص اصل بودن گوشی در نگاه اول بسیار سخت است. اگرچه برخی اوقات این موبایل تقلبی دارای کیفیت بالا و سرعتی مشابه نسخه اصلی آن است و در عین حال، قیمت بسیار مناسب‌تری نیز دارد، اما باز هم یک گوشی فیک محسوب می‌شود و خرید گوشی تقلبی، همیشه با ریسک همراه است. از سوی دیگر، گاهی اختلاف قیمت گوشی طرح اصلی با اورجینال به قدری زیاد است که ممکن است هر کاربری را نسبت به خرید آن وسوسه کند.

به عنوان مثال، به تازگی نسخه کلون گوشی گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ به بیرون درز کرده که بسیار شبیه به ورژن اصلی است و بسیار عالی عمل می کند؛ البته قیمت 1000 دلاری نسخه اصلی را ندارد و بسیار ارزان‌تر است.

همچنین بخوانید؛

بیشتر گوشی های تقلبی سال 2017 از برند سامسونگ بوده‌اند

حال سوال اینجاست؛ با توجه به اینکه قیمت موبایل های طرح اصل به مراتب کمتر از نسخه اصل آن است، آیا باز هم از خرید گوشی کلون (مشابه اصل) به دلیل سخت افزار ضعیف آن امتناع می‌کنید؟ یا شاید آن را بهترین گزینه به عنوان گوشی دوم خود می‌دانید؟

در نظرسنجی گجت نیوز شرکت کنید و به گزینه دلخواه خود رای دهید. در پایان، دلیل انتخاب خود را نیز با ما و سایر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان