تریلر و پوستر فصل 2 سریال Sneaky Pete پیت آب زیرکاه منتشر شد + ویدیو


تریلر و پوستر فصل 2 سریال Sneaky Pete پیت آب زیرکاه منتشر شد + ویدیو

سرانجام اولین تریلر رسمی برای فصل 2 سریال Sneaky Pete (پیت آب زیرکاه) منتشر شده که در زیر می توانید مشاهده یا دانلود کنید. علاوه بر انتشار تریلر، کمپانی آمازون پوستری برای این سریال نیز منتشر کرده که تاریخ شروع پخش آن را مشخص می کند. فصل اول سریال پیت آب زیرکاه در ژانویه سال 2017 پخش شد و به یکی از سرگرم کننده ترین...

سرانجام اولین تریلر رسمی برای فصل ۲ سریال Sneaky Pete (پیت آب زیرکاه) منتشر شده که در زیر می توانید مشاهده یا دانلود کنید. علاوه بر انتشار تریلر، کمپانی آمازون پوستری برای این سریال نیز منتشر کرده که تاریخ شروع پخش آن را مشخص می کند.

فصل اول سریال پیت آب زیرکاه در ژانویه سال ۲۰۱۷ پخش شد و به یکی از سرگرم کننده ترین سریال های همان سال تبدیل شد. این سریال با بازی جوانی ریبسی (فیلم Avatar) به همراه مارین ایرلند (Side Effects)، پیتر گرتی (Prime Suspect)، لایب باربر (Parenthood)، شین مک ری (Still Alice)، مایکل درایر (سریال Mr. Robot) و برنده سه جایزه امی، مارگو مارتیندال (The Americans) می باشد.

فصل دوم سریال نیز ادامه داستان فصل اول را در پیش خواهد گرفت. و همیشه برای شروع هر کلاهبرداری، دلیل بسیار موجه و خوبی لازم است. و همانطور که مشخص می شود، فصل دوم سریال یک زوج قاتل را معرفی خواهد کرد که به دنبال دست یافتن به پول هایی می باشند که مادر پیت با آنها گریخته است و برای اطمینان حاصل کردن از انجام این کار، این دو جنایتکار وعده می دهند که خانواده ماریوس را در معرض آسیب و رنج قرار خواهند داد. پخش فصل دوم سریال پیت آب زیرکاه از روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ (۹ مارس ۲۰۱۸) آغاز می شود.

مطلب مرتبط: تماشا کنید: اولین تیزر فصل دوم سریال The Gifted منتشر شد

تریلر و پوستر فصل 2 سریال Sneaky Pete پیت آب زیرکاه منتشر شد + ویدیو

همچنین بخوانید:

ساخت فصل ششم سریال فرار از زندان توسط شبکه فاکس رسماً تایید شد

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کشف جسد 2 کودک بعد از 3 کشف شد + عکس