انقلاب اسلامی نشان داد تفکر جدایی دین از سیاست توهمی بیش نیست


انقلاب اسلامی نشان داد تفکر جدایی دین از سیاست توهمی بیش نیست

گروه سیاسی: امام جمعه میاندوآب گفت: دریاچه ارومیه همانند یک بمب زمینی است که اگر مدیریت نشود به فاجعه تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی،‌ امروز 6 بهمن حجت الاسلام حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب در خطبه های امروز نماز جمعه گفت:دریاچه ارومیه یک بمب زمینی است که اگر مدیریت نشود فاجعه عظیمی مردم منطقه را تهدید می کند و کشور را فلج خواهد کرد.

حسن زاده با دعوت مردم به تقوای الهی گفت: یکی از آثار تقوا خوش اخلاقی است که اخلاق حسنه موجب افزایش رزق و روزی و رونق کسب و کارها می شود.

وی گفت:اگر همچنان شاهد سیاست بازی ها باشیم و فکر عملی برای این فاجعه نشود شاهد فلج شدن کشور هم خواهیم بود و باید منتظر باشیم بلایی که بر سر خوزستان آمد بر سر مردم آذربایجان هم بیاید.

حسن زاده با اشاره به ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ثمرات بسیاری برای کشور داشته است که از آن جمله می توان به قرار گرفتن رهبری الهی به جای حاکم دنیوی در راس امور اشاره کرد و این حاکمیت اسلامی ارزش های ضد اسلامی را کنار گذاشته است و به ارزش های اسلامی بهاء داده است.

وی ادامه داد: این انقلاب نشان داد که تفکر جدایی سیاست از دین درست نیست و حاکمیت اسلامی نشان داد این تفکر تنها یک شعار است.

خطیب نماز جمعه میاندوآب به انتخاب همه مسولان کشور توسط مردم در این نظام هم اشاره کرد و گفت: هر مسئولی که در این نظام فعالیت می کند توسط مردم در برخی موارد مستقیم و در برخی موارد با واسطه انتخاب شده است و این نشان می دهد مردم در این انقلاب بالاترین نقش را دارند.

حجت الاسلام حسن زاده گفت: این انقلاب استقلال و آزادی مردم را حفظ کرد و در حوزه های مختلف علمی توانسته ایم رتبه های برتر جهانی را کسب کنیم و 39 سال است در مقابل قدرت های مستبد جهانی ایستاده ایم و توانسته ایم رو به رشد حرکت کنیم هرچند کم کاری هایی هم وجود دارد و انکار نمی کنیم.

امام جمعه میاندوآب به مشکلات شهری هم اشاره کرد و تاکید کرد: تا به قانون تمکین نکنیم شهرمان پیشرفت نخواهد کرد به عنوان مثال یک مغازه دار باید بداند پیاده رو و خیابان مقابل مغازه اش مال او نیست و نباید با سد معبر کردن به حقوق شهروندان دیگر تجاوز کند و باید اجازه دهیم مسئولان مربوطه طبق قانون به وظایف خود عمل کنند و با سفارش کردن ها مانع عمل به قانون نشویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا