رونمایی تیم موتوجی پی یاماها از موتور 2018


موتو جی پی ایران – تیم یاماها، طی مراسمی در شهر مادرید، با حضور ولنتینو روسی و ماوریک وینیالس از موتور 2018 خود رونمایی کرد. موتورهای 2018 تیم یاماها ماسیمو مرگالی، مدیر تیم یاماها در این مراسم گفت: بسیار مهم بود که این موتورها در والنسیا و سپانگ...

موتو جی پی ایران – تیم یاماها، طی مراسمی در شهر مادرید، با حضور ولنتینو روسی و ماوریک وینیالس از موتور 2018 خود رونمایی کرد.

رونمایی تیم موتوجی پی یاماها از موتور 2018رونمایی تیم موتوجی پی یاماها از موتور 2018 موتورهای 2018 تیم یاماها

ماسیمو مرگالی، مدیر تیم یاماها در این مراسم گفت:

بسیار مهم بود که این موتورها در والنسیا و سپانگ تست شوند، دلیل آن این است که قطعات یکسانی را در دو پیست و شرایط مختلف آزمایش و مقایسه خواهیم کرد. در چند روز آینده و بر اساس نتایج این تست‌ها، در خصوص مشخصات پایه‌ای موتورهای ولنتینو و ماوریک تصمیم گیری خواهیم کرد.

اولین تست فصل 2018، روز یکشنبه‌ی آتی در پیست سپانگ مالزی برگزار خواهد شد. تیم یاماها در انتهای فصل 2017 نیز، تستی خصوصی در این پیست انجام داد. و حالا می‌توانند تمام تمرکز خود را بر روی ارتقا سطح کیفی نتایج آن تست بگذارند.

مرگالی ادامه داد:

در سپانگ، اول به دنبال تایید آنچه که در ماه نوامبر به دست آورده‌ایم هستیم، سپس ارتقای سطح کیفی با قطعاتی که از ژاپن به دستمان رسیده است، را شروع می‌کنیم. در ضمن در ماه نوامبر نتوانستیم روی بخش الکترونیک موتور کار کنیم، پس قطعا در این زمینه نیز تست‌هایی انجام می‌دهیم. انتظار شخصی من این است که در بخش الکترونیک نیز پیشرفت خوبی داشته باشیم. بخشی که سال پیش به شدت آزارمان داد و هدف اصلی ما اصلاح آن است.
هدفمان برای فصل پیش رو؟ هدف تک تک اعضای تیم و هر دو موتورسوار فقط و فقط پیروزی است.

رونمایی تیم موتوجی پی یاماها از موتور 2018رونمایی تیم موتوجی پی یاماها از موتور 2018 ولنتینو روسی و ماوریک وینیالس

بعد از صحبت‌های مدیر تیم، ولنتینو روسی به روی استیج آمد و از انتظاراتش برای فصل پیش رو صحبت کرد. وی گفت:

کم و بیش، همیشه در چنین مقطع زمانی شرایط شما یکسان است. این احساس و انگیزه‌ی شماست که هدفتان را مشخص می‌کند؛ اگر هنوز به موتورسواری علاقه‌مند باشید. اما تجربه‌ی بیشتر باعث می‌شود تا شما به شرایط عادت کنید و دائما به دنبال حل کردن تمام مشکلاتی که در طول یک هفته داشته‌اید، باشید. سپس یکشنبه‌‌ی روز مسابقه فرا می‌رسد و شما تلاش می‌کنید تا سریع‌ترین عملکرد خود را به نمایش بگذارید.

سپس ماوریک وینیالس، که به تازگی قرارداد خود را تا پایان 2019 تمدید کرده است، نیز چند کلامی در مورد فصل پیش صحبت کرد و دو موتورسوار از موتورهای خود رونمایی کردند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت