سلطانی فر: از هرگونه حسابرسی و تحقیق و تفحص در امور باشگاه ها و فدراسیون ها استقبال می کنیم


سلطانی فر: از هرگونه حسابرسی و تحقیق و تفحص در امور باشگاه ها و فدراسیون ها استقبال می کنیم

تهران- ایرنا- «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان، گفت: از هرگونه حسابرسی و تحقیق و تفحص در امور باشگاه ها و فدراسیون ها استقبال می کنیم.

به گزارش ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، سلطانی فر عصر چهارشنبه در نشست مشترک با روسای فدراسیون ها گفت: به رغم همه نابسامانی ها و بهم پاشیدگی مالی و تشکیلاتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ظرف 15 تا 20 سال گذشته، طی یک سال گذشته توانسته ایم در بخش ساماندهی و نظم امور اجرایی، مالی و تشکیلاتی دو باشگاه گام های موثر و خوبی برداریم.
وی افزود: حرکت ما در این مدت کوتاه بر اساس قوانین و مقررات کشور و حسابرسی دقیق و پرداخت بخش اعظم بدهی های انباشته سالیان قبل مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توام با شفاف سازی بوده است و برای همین از هرگونه تحقیق و تفحص و حسابرسی در امور باشگاه ها و فدراسیون استقبال می کنیم.
سلطانی فر تصریح کرد: بدهی های این دو باشگاه طی 20 سال گذشته بر مراجع قانونی ذی ربط محرز شده بود و متاسفانه در این مدت برنامه ای برای پرداخت آنها در نزد مدیران و تصمیم گیران استقلال و پرسپولیس وجود نداشته است.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت موفقیت دو باشگاه در عرصه های داخلی و بین المللی گفت: تمام تلاش بنده و تیم مدیریتی استقلال و پرسپولیس فراهم کردن شرایطی است که هر دو باشگاه بتوانند با توجه به انتظارات هواداران و جامعه فوتبال در رویدادهای داخلی و خارجی حضوری موفق و در شان ورزش کشور داشته باشند.
«سیدرضا صالحی امیری» رییس کمیته ملی المپیک نیز در جمع روسای فدراسیون های ورزشی گفت: حضور دکتر سلطانی فر در مجموعه ورزش کشور یک فرصت است.
وی گفت: ورزش بهترین راه و ابزار تولید نشاط و شادی در جامعه است و روسای فدراسیون های ورزشی به سمت اجتماعی سازی ورزش بروند.
رییس کمیته ملی المپیک افزود: برای تامین منابع مالی ورزش نیازمند یک ساز و کار جدید برای کمک به آقای وزیر هستیم و کمیته ملی المپیک در این زمینه و سایر موارد، با وزارت ورزش و جوانان در تعامل کامل است.
صالحی امیری با بیان اینکه معتقدم همه ما سوار بر یک قطار هستیم، گفت: به هیچ عنوان نباید در ورزش کشور کار موازی صورت گیرد. وظیفه ما شتاب دادن به انجام بهینه ماموریت های ورزش و دستگاه متولی است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی **1528**1368
خبرنگار: حسن تمیمی** انتشار: خیراله شفیعی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک