مرسدس یونیماگ، غول بی شاخ و دم آلمانی!


مرسدس یونیماگ، غول بی شاخ و دم آلمانی!

زمانی که به خودرویی خشن فکر کنید احتمالاً یونیماگ به ذهنتان نخواهد آمد. البته این مایه شرمساری است زیرا این خودرو یک همه‌جاروی باورنکردنی بوده و قابلیت اطمینان فوق‌العاده و نگهداری آسانی را در صورت آگاهی کامل از ویژگی‌های آن ارائه می‌کند. مرسدس در ابتدا این غول را به عنوان جایگزین تراکتورها طراحی کرده بود... نوشته مرسدس...

زمانی که به خودرویی خشن فکر کنید احتمالاً یونیماگ به ذهنتان نخواهد آمد. البته این مایه شرمساری است زیرا این خودرو یک همه‌جاروی باورنکردنی بوده و قابلیت اطمینان فوق‌العاده و نگهداری آسانی را در صورت آگاهی کامل از ویژگی‌های آن ارائه می‌کند.

مرسدس یونیماگ، غول بی شاخ و دم آلمانی!
مرسدس در ابتدا این غول را به عنوان جایگزین تراکتورها طراحی کرده بود که توانایی دست‌یابی به ‌سرعت‌های بالاتر در جاده‌ها را داشت.

مرسدس یونیماگ، غول بی شاخ و دم آلمانی!
ارتفاع زیاد از سطح زمین و اکسل‌های پورتال، سیستم چهار چرخ محرک قابل انتخاب و فریم ترکیب شده با سیستم تعلیق باعث می‌شوند مطمئن شوید یونیماگ تقریباً می‌تواند شما را به هر جا که بخواهید ببرد و همین امر باعث شده که یونیماگ بین کشاورزان و البته ارتش‌های سراسر دنیا بسیار محبوب شود.


این نمونه ویژه از یونیماگ که نمونه‌ای نظامی بوده توسط دست‌اندرکاران Dirt Every Day به کار گرفته شده و هدف آن‌ها سواری از ایندیانا به ممفیس تنسی بوده است.
حداکثر سرعت یونیماگ به 80 کیلومتر در ساعت می‌رسد بنابراین برای سفرهای جاده‌ای خودرویی ایده‌آل محسوب نمی‌شود اما زمانی که آسفالت به پایان می‌رسد این هیولا توانایی‌های خود را به رخ همگان می‌کشد!

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان