جزییات دریافت وام در طرح بهاور بانک آینده


جزییات دریافت وام در طرح بهاور بانک آینده بانک آینده با هدف کمک به تامین مالی شما مشتریان اقدام به اجرای طرح بهاور را با شرایط آسان و سریع طراحی نموده است ( وام در طرح بهاور بانک آینده ). در این طرح مشتری با سپرده گذاری مبلغی مشخص می تواند بعد از مدت زمان حداقل 2 ماه دوبرابر سپرده خود وام دریافت نماید. جزییات دریافت وام در طرح...

جزییات دریافت وام در طرح بهاور بانک آینده

بانک آینده با هدف کمک به تامین مالی شما مشتریان اقدام به اجرای طرح بهاور را با شرایط آسان و سریع طراحی نموده است ( وام در طرح بهاور بانک آینده ). در این طرح مشتری با سپرده گذاری مبلغی مشخص می تواند بعد از مدت زمان حداقل ۲ ماه دوبرابر سپرده خود وام دریافت نماید. جزییات دریافت وام در طرح بهاور بانک آینده را در ذیل مشاهده می کنید.

جزییات دریافت وام در طرح بهاور بانک آینده

سقف تسهیلات: ۲۰۰ میلیون تومان سود تسهیلات: ۱۸ درصد حداقل دوره سپرده گذاری: ۲ ماه نوع افتتاح حساب: جاری مدت زمان بازپرداخت به ازای هر ماه سپرده گذاری: ۱۲ ماه بازپرداخت اقساط

یکی از مزیت های این طرح اینست که بعد از دریافت وام می توانید سپرده خود را دریافت نمایید و مبلغی از آن مسدود نمی شود. اما از یک ضعف نیز برخوردار است که آن نرخ ۱۸ درصدی تسهیلات با وجود سپرده گذاری مشتری می باشد.

این تسهیلات هم اکنون تا تاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۶ تمدید شده است و مشتریان می توانند با افتتاح حساب نزد بانک آینده از این تسهیلات استفاده نمایند.

برای روشن شدن بیشتر جزییات این تسهیلات با ذکر ۲ مثال شرایط دریافت آن را تشریح میکنیم.

مثال۱:

شما با سپرده گذاری مبلغ ۱۰ میلیون تومان به مدت ۳ ماه از تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی با اقساط ۳۶ ماهه و مبلغ هر قسط ۷۲۳٫۰۰۰ تومان بهره مند می شوید.

مثال ۲:

شما با سپرده گذاری مبلغ ۵۰ میلیون تومان به مدت ۶ ماه از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی با اقساط ۷۲ ماهه و مبلغ هر قسط ۲٫۲۸۰٫۰۰۰ تومان بهره مند می شوید.

شما همچنین می توانید نحوه دریافت وام در طرح آرامین بانک قوامین را نیز مشاهده نمایید.

بانک آینده - بهاور - دریافت وام بدون سود - طرح بهاور - طرح بهاور بانک آینده - وام - وام 2 برابری - وام بانک آینده - وام فوری - وام قرض الحسنه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول