سوژه روز| کارنامه گومز پینتو را دیده بودید؟


سوژه روز| کارنامه گومز پینتو را دیده بودید؟

باشگاه استقلال دست روی جذب مهاجمی دو ملیتی گذاشته که کارنامه سوال برانگیزی دارد. یکشنبه 1 بهمن 1396 - 11:08

به گزارش خبرورزشی، این مهاجم که پرتغالی – گینه بیسائویی است، طی دو فصل اخیر تنها 15 بازی برای باشگاه ریوآوه پرتغال انجام داده و در این 15 بازی و مجموع 597 دقیقه ای که به میدان رفته تنها یک گل به ثمر رسانده است.
در اینکه وینفرد شفر مربی مهم و مفیدی برای استقلال بوده و این باشگاه بحران زده را از ته جدول با کسب امتیازات جذاب به رده های بالایی رساند، شکی نیست اما او حتما مربی باتجربه ای هم هست و بهتر از هر کسی می داند بازیکنی که از پائیز 2016 تا به حال تنها یک گل در لیگ اروپا زده، نمی تواند نسخه نجات‎بخش برای تیم های ایرانی باشد.
البته برخی کارشناسان اعتقاد دارند سطح لیگ برتر ایران به قدری پایین است که یک بازیکن اروپایی می تواند به راحتی در این قالب قرار گرفته و به موفقیت برسد زیرا میزان بدنسازی و تمرینات تاکتیکی بسیار پایین و بی کیفیت (نسبت به اروپا) است و باشگاه ها معمولا با سیستم هایی تدافعی به میدان می رود که در دفاع – ضدحمله به گل می رسند و تنها مهاجم این تیم ها، معمولا آمار گلزنی خوبی نیز دارند اما این موضوع در مورد استقلال کمی متفاوت است.
آبی پوشان پایتخت توانایی بالایی دارند، یک باشگاه بزرگ و جذاب هستند و طرفداران این تیم از طرفداران باشگاه های بزرگ دنیا نیز بیشتر است. آنها چند بار رکورد پرتماشاگرترین باشگاه آسیا را شکسته اند و همین حالا از جمله تیم های پرافتخار در قاره کهن با قهرمانی در دو دوره لیگ قهرمانان آسیا به شمار می روند. پس برای چنین باشگاهی باید با چشم های باز خرید کرد و هر بازیکن خارجی را نمی توان به لیست تیم افزود.
کارنامه یازالده گومز پینتو می گوید او مهاجم قابل قبولی نیست و نمی توان زیاد به چنین مهاجمی اعتماد کرد یا روی موفقیتش شرط بست اما باید دید شفر چطور می خواهد از این بازیکن، بازی بگیرد و چه نقشه ای برای افزایش تعداد گل های زده گومز پینتو دارد؟ اصلا آیا او در جمع آبی پوشان به موفقیت می رسد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس