تست تصادف دوج چلنجر | فیلم


دوج دیمون (Demon)، سریع‌ترین خودروی جاده‌ای و تولید انبوه جهان است که در کمتر از سه ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و در مسیر درگ 400 متر هم سریعترین خودروی دنیا محسوب می‌شود؛ دیمون، پرقدرت‌ترین خودروی تولید انبوه با پیشرانه‌ی هشت سیلندر V شکل است. اما علاوه بر این رکوردها، دیمون اولین خودروی تولید انبوه است که، تک چرخ...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

تست تصادف دوج چلنجر | فیلم

دوج چارجر، فورد موستانگ و شورولت کامارو ٣ اسط...

تست تصادف دوج چلنجر | فیلم

تست تصادف رنو کولیوس با دریافت ٥ ستاره ایمنى ...

تست تصادف دوج چلنجر | فیلم

رم 2500 اچ دی اسپرت مدل ٢٠١٨ رونمایى شد | فیل...

دوج دیمون (Demon)، سریع‌ترین خودروی جاده‌ای و تولید انبوه جهان است که در کمتر از سه ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و در مسیر درگ ۴۰۰ متر هم سریعترین خودروی دنیا محسوب می‌شود؛ دیمون، پرقدرت‌ترین خودروی تولید انبوه با پیشرانه‌ی هشت سیلندر V شکل است. اما علاوه بر این رکوردها، دیمون اولین خودروی تولید انبوه است که، تک چرخ (دو چرخ) هم می‌زند! بدون شک مدیران بوگاتی، باید موارد جدیدی را در محصولات آینده‌ی خود در نظر بگیرند.

تست تصادف دوج چلنجر | فیلم

دوج | تگ

دیمون حدود دو تن وزن دارد، اما با وجود ۸۴۰ اسب بخار قدرت، ۱۰۴۵ نیوتن‌متر گشتاور و تایرهای مخصوص درگ، از پس این وزن برمی‌آید. با پرداخت ۸۴ هزار و ۹۹۵ دلار دیمون از آن شما خواهد بود؛ اما اگر یک دلار بیشتر بپردازید، پکیجی شامل چرخ‌های باریک و کوچک برای جلو، کنترلر موتور که بر اساس سوخت مخصوص مسابقه تنظیم شده است، لوح مخصوص مشخصات خودرو در داشبورد، و تمام قطعات مورد نیاز هم، نصیب شما خواهد شد. بدون پرداخت یک دلار اضافی و دریافت این پکیج، فقط ۸۰۸ اسب بخار قدرت و ۹۷۲ نیوتن‌متر گشتاور، و قابلیت شروع به حرکت با شتاب مناسب را خواهید داشت؛ اما با پکیج یک دلاری و استفاده از بنزین ۱۰۰ اکتان، شاید بتوانید به رکورد گینس تک چرخ، نزدیک شوید.

(۲۶)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : تست تصادف, تست تصادف خودرو, خودروی دوج, دوج چارجر, دوج دیمون

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!