ماجرای رابطه غیراخلاقی فرح دیبا با هم‎کلاسی‌ دوران جوانی‌اش +فیلم


ماجرای رابطه غیراخلاقی فرح دیبا با هم‎کلاسی‌ دوران جوانی‌اش +فیلم

فساد اخلاقی و رابطه نامناسب فرح دیبا با یکی ار دوستان دوران تحصیلش در دوره‌ای از زندگی او سروصدای زیادی به پا کرد.

ماجرای رابطه غیراخلاقی فرح دیبا با هم‎کلاسی‌ دوران جوانی‌اش +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرح که از ابتدا در یک خانواده بی قید و بند بزرگ شده بود رعایت شرع برایش معنی و ارزش خاصی نداشت. رابطه غیراخلاقی او با فریدون جوادی یکی از بارزترین موارد فساد اخلاقی فرح بود. او در دوران تحصیل با فریدون جوادی از دوستان دوره مدرسه‌اش در مدرسه رازی آشنا شد. البته فرح با دوستان زیادی از دوران تحصیلش در فرانسه رفت و آمد می‌کرد که فریدون جوادی منفورترین چهره بین آنها بود و رابطه ای نامناسب با او برقرار کرده بود البته به گفته برخی این دو از قبل عاشق و معشوق یکدیگر بوده‌اند.

فریدون در مهمانی‌هایی که فرح برگزار می‌کرد شرکت می‌کرد. فرح که از فاش شدن این فساد اخلاقی و رفتار نامتعارفش ابایی نداشت دستور داد تا اتاق یکی از ماموران گارد را به او بدهند که بتواند به فریدون نزدیک‌تر باشد. فساد فرح با فریدون بارها مایه بی آبرویی درباریان شده بود.

حتی اعتراض یکی از فرماندهان فرح درباره فساد اخلاقی‌اش با فریدون با اخراج وی روبه رو شد. او گفته بود: "ما فکر می‌کردیم از یک زن عفیفه نگهداری می‌کنیم و نمی‌دانستیم همچین مسائلی وجود دارد". همچنین در مکزیک هم در دوران مریضی محمدرضا پهلوی، احمدعلی انصاری، پسرخاله فرح, درمورد افساد اخلاقی او لب به اعتراض گشود که فرح در پاسخ به او گفت: "به کسی مربوط نیست". او حتی در ایام بیماری و مرگ و پس از مرگ شاه از این فساد دست برنداشت.

کد ویدیو

انتهای پیام/

فساد اخلاقی فرح با فریدون جوادی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!