ترکیب تیم ویلیامز برای 2018؛ لنس استرول و سرگی سیروتکین


فرمول یک ایران – ویلیامز در نهایت پس از هفته ها گمانه زنی تایید کرد که سرگی سیروتکین هم تیمی لنس استرول در فصل 2018 فرمول یک خواهد بود. سرگی سیروتکین – راننده ویلیامز 2018 سیروتکین پیش از این راننده تست تیم رنو بوده و  تجربه رانندگی با FW40 در تست های پیرلی را داشته...

فرمول یک ایران – ویلیامز در نهایت پس از هفته ها گمانه زنی تایید کرد که سرگی سیروتکین هم تیمی لنس استرول در فصل 2018 فرمول یک خواهد بود.

ترکیب تیم ویلیامز برای 2018؛ لنس استرول و سرگی سیروتکین ترکیب تیم ویلیامز برای 2018؛ لنس استرول و سرگی سیروتکین سرگی سیروتکین – راننده ویلیامز 2018

سیروتکین پیش از این راننده تست تیم رنو بوده و تجربه رانندگی با FW40 در تست های پیرلی را داشته و حال اولین حضور خود در فرمول یک را در فصل 2018 تجربه خواهد کرد. راننده ی 22 ساله ویلیامز گفت:

گفتن اینکه من خوشحالم و افتخار می کنم که به تیم معروفی مانند ویلیامز پیوستم، کتمان یک حقیقت است.

اینکه برای جایی که هستم به اندازه کافی و به میزان زیادی کار کردم و واقعا خوشحالم و از همه تشکر می کنم.

نتیجه تلاش ها به من کمک کرد تا به رویایم دست یابم و اطمینان حاصل کنم که تیم می تواند به من کمک کند تا بهترین ها را ارائه دهم.

ترکیب تیم ویلیامز برای 2018؛ لنس استرول و سرگی سیروتکین ترکیب تیم ویلیامز برای 2018؛ لنس استرول و سرگی سیروتکین رابرت کوبیتسا – راننده رزرو و توسعه تیم ویلیامز 2018

سیروتکین یکی از چند نامزد دریافت صندلی خالی فیلیپه ماسای بازنشسته در تیم ویلیامز بود و رابرت کوبیتسا، راننده سابق فرمول یک یکی دیگر از نامزدها بود که در جایگاه راننده رزرو و توسعه به این تیم برای 2018 پیوست.

اعلام این خبرها از سوی ویلیامز به این معنی است که همه ی 10 تیم حاضر در فرمول یک ترکیب رانندگان خود را برای فصل 2018 به طور رسمی انتخاب کرده اند.

همچنین ترکیب سیروتکین و استرول 19 ساله، جوان ترین ترکیب در بین رانندگان تیم ها در فصل آینده خواهد بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس