حاشیه های دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد


دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران عصر پنجشنبه در تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو و خدمه کشتی نفتکش سانچی آغاز شد.

ایران اکونومیست -
حاشیه های دیدار پرسپولیس و گسترش فولادبه گزارش ایران اکونومیست؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 15 و 30 در ورزشگاه آزادی تهران رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.
بازیکنان دو تیم قبل از آغاز بازی، با اهدای دسته گل به 16 شهید آتش نشان ساختمان پلاسکو در نخستین سالگرد این حادثه تلخ ادای احترام کردند.
همچنین دیدار دو تیم با یک دقیقه سکوت به احترام جان باختن 30 خدمه کشتی نفتکش سانچی که دو هفته قبل در آب های دریای چین دچار حریق شد، آغاز شد.
در ورزشگاه آزادی از ساعت 13به روی هوادران باز شد.
امروز قرار بود طرح موزاییکی بین تماشاگران در ورزشگاه آزادی انجام شود، که لغو شد.
پرسپولیس در دیدار امروز کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه و بشار رسن را در اختیار ندارد.
تماشاگران قبل از شروع بازی، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس و افشین پیروانی سرپرست این تیم را تشویق کردند. همچنین تماشاگران به افشین پیروانی که پیراهن شماره 12 را به تن کرده بود، به دلیل درگذشت خواهرزاده اش تسلیت گفتند.
قبل از شروع بازی سیدجلال حسینی کاپیتان سرخپوشان با آندرانیک تیموریان هافبک باتجربه گسترش فولاد گرم گرفته بود.
تعدادی از تماشاگران از اینکه برانکو ایوانکوویچ ترجیح داده بود تا امروز از حسین ماهینی در پست هافبک دفاعی استفاده کند، تعجب کرده بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...