آیا ویتامین e چاق کننده است ؟


آیا ویتامین e چاق کننده است ؟

آیا ویتامین e چاق کننده است ؟ افراد زیادی هستند که روزانه از پزشکان و متخصصان در مورد مصرف قرص های متعددی برای چاقی و لاغری سوال می کنند. شما در روز شاید بارها با افرادی روبرو شوید که قصد چاق شدن یا لاغر شدن دارند.معمولا این گونه افراد هر راهی را امتحان می کنند تا ادامه مطلب نوشته آیا ویتامین e چاق...

آیا ویتامین e چاق کننده است ؟ افراد زیادی هستند که روزانه از پزشکان و متخصصان در مورد مصرف قرص های متعددی برای چاقی و لاغری سوال می کنند. شما در روز شاید بارها با افرادی روبرو شوید که قصد چاق شدن یا لاغر شدن دارند.معمولا این گونه افراد هر راهی را امتحان می کنند تا به نتیجه برسند ولی دقت داشته باشید که مصرف قرص ها و داروهای شیمیایی بدون تجویز پزشک می تواند عوارض جبران ناپذیری در سلامت شما داشته باشد.چرا که عده ی افراد سودجو با تبلیغات بیهوده و دروغین قصد دارند که مشتریان را فریب بدهند که این قرص ها نه تنها آنها را به وزن ایده آل نمی رساند بلکه سبب بروز بیماری و مشکلات برای آنها خواهد شد.

مقاله مرتبط : قرص های چاق کننده

ویتامین e و مکمل ها

آیا ویتامین e چاق کننده است ؟ مصرف برخی از ویتامین ها و مکمل ها سبب می شود که شما افزایش وزن صحیحی داشته باشید. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که از لاغری رنج می برید باید بدانید مصرف هر نوع قرصی نمی تواند در شما موثر باشد.

اگر می خواهید به اضافه وزنتان کمک کنید باید یک رژیم صحیح و منظم داشته باشید که در آن تمامی موارد مغذی و ضروری برای بدن وجود داشته باشد. بعد از آن باید غذاهای را انتخاب نمایید که حاوی پروتئین ها ،ویتامین ، کربوهیدرات ها و مواد معدنی و …باشد.

ویتامین C و ویتامین D از جمله ویتامین های است که نشان میدهد در افزایش وزن افراد نقش داشته است البته فراموش نکنید این ویتامین ها را بدون تجویز مصرف نکنید چون مصرف زیادتر از حد آن سبب بروز مشکلاتی مثل اسهال و … در بدن شما خواهد شد.

در صورتی که ویتامین های B12 و B9 در بدن کم باشد سبب کاهش وزن و لاغری خواهد شد و البته کمبود ویتامین های مانند E و D موجب افزایش وزن و چاقی می گردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دارو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی