صدور کارت شناسایی ویژه پلیس های افتخاری

مدیرکل پلیس افتخاری از لزوم صدور کارت شناسایی ویژه برای پلیس های افتخاری خبر داد..

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل پلیس افتخاری از ساماندهی فعالیت های پلیس افتخاری در سراسر کشور خبر داد.

سرهنگ نصرت‌الله امیری ظهر امروز در نشست تخصصی پلیس و مسئولان حوزه افتخاری استان‌های کشور به میزبانی سمنان اظهار داشت: صدور کارت شناسایی ویژه پلیس‌های افتخاری یکی از مطالبات این قشر است. وی اذعان کرد: در آینده نزدیک برای پلیس‌های افتخاری در سراسر کشور کارت‌های شناسایی صادر می‌شود و این امر با توجه به تعداد سهمیه‌های موجود در هر استان محقق می‌شود.

مدیرکل پلیس افتخاری ناجا با اشاره به اینکه روند صدور کارت شناسایی حداکثر تا 20 روز آینده انجام می‌شود یادآور شد: 33 هزار پلیس افتخاری در کشور فعالیت می‌کنند و حمایت از این افراد در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بالغ‌بر 11 هزار نفر از این افراد بانوان هستند تصریح کرد: صدور مجوز ضابطین قضایی در این حوزه یکی از اولویت‌های بعدی نیروی انتظامی است.

امیری با بیان اینکه این امر در دست پیگیری است و تا سال آینده اجرایی می‌شود خاطرنشان کرد: رفع مشکلات بیمه پلیس‌های افتخاری از دیگر مطالبات این قشر بود و با تلاش‌های همکاران اکنون مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

وی ابراز داشت: تمامی پلیس‌های افتخاری ثابت در کشور زیرپوشش بیمه امید در بخش شناور قرار می‌گیرند.

مدیرکل پلیس افتخاری ناجا اذعان کرد: جذب نیروهای پلیس افتخاری در سطوح گسترده در دستور کار پلیس برای بهبود بخشی به عملکرد این نهاد در ایجاد امنیت اجتماعی قرار دارد.

عضویت در کانال تلگرامی خبرگزاری موج