تلویزیون ارزان قیمت 50 اینچی با وضوح 4K شیائومی رونمایی شد


در سال‌های اخیر، شرکت شیائومی خط تولیدی برای عرضه تلویزیون راه انداخته است و بیش از 20 مدل تلویزیون به بازار عرضه کرده است. شیائومی به‌تازگی تلویزیون ارزان قیمت از خط تولید Mi TV را معرفی کرده است، این تلویزیون Mi TV 4A نام دارد که اندازه صفحه آن 50 اینچ است. اولین سری از تلویزیون‌های Mi TV 4A سال گذشته معرفی و عرضه...

در سال‌های اخیر، شرکت شیائومی خط تولیدی برای عرضه تلویزیون راه انداخته است و بیش از ۲۰ مدل تلویزیون به بازار عرضه کرده است. شیائومی به‌تازگی تلویزیون ارزان قیمت از خط تولید Mi TV را معرفی کرده است، این تلویزیون Mi TV 4A نام دارد که اندازه صفحه آن ۵۰ اینچ است.

اولین سری از تلویزیون‌های Mi TV 4A سال گذشته معرفی و عرضه شد که شامل ۵ مدل با اندازه‌های ۳۲،۴۳،۴۹،۵۵ و ۶۵ اینچ بود و حالا مدل ۵۰ اینچی این تلویزیون این مجموعه را شش‌تایی می‌کند.

شیائومی Mi TV 4A با قابلیت‌های جدیدی وارد میدان شده است، صفحه‌نمایش این تلویزیون ۴K UHD با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است و از نرخ تازه‌سازی یا رفرش ریت ۶۰ هرتز بهره برده است، این تلویزیون از HDR10+ HLG پشتیبانی می‌کند. تلویزیون Mi TV 4A هم‌چنین مجهز به اسپیکرهای استریو باقابلیت پشتیبانی از صدای دالبی است.

تلویزیون ارزان قیمت 50 اینچی با وضوح 4K شیائومی رونمایی شدبا توجه به قابلیت‌هایی که تلویزیون اسمارت شیائومی برای کاربران فراهم می‌کند، این تلویزیون از قابلیت‌های متنوعی برای تمام سن‌ها بهره می‌برد. ریموت یا کنترل تلویزیون از ورودی صوتی پشتیبانی می‌کند، با این روش می‌توانید برنامه‌های موردنظر خود را به‌راحتی جستجو کنید، از کنترل سؤالاتی بپرسید و حتی بقیه محصولات هوشمندی که قابلیت اتصال به تلویزیون هوشمند شیائومی رادارند کنترل کنید.

این تلویزیون ۵۰ اینچی، ۳ پورت HDMI و دو پورت USB، ورودی AV، پورت اترنت و پورت خروجی صدای S/PDIF دارد. شیائومی Mi TV 4A از رم ۲ گیگابایتی و ۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره برده است و پردازنده چهار هسته‌ای Amlogic L962 دارد. بلوتوث این تلویزیون ۴.۲ LE برای اتصال سخت‌افزار خارجی مثل ماوس و کیبورد است.

این تلویزیون همه‌چیزتمام باقیمت فوق‌العاده عالی ۲۳۹۹ یوآن یا ۳۷۲ دلار (حدود ۱.۶۰۰.۰۰۰ تومان) به فروش می‌رسد. پیش‌فروش تلویزیون از ۱۹ ژانویه آغاز می‌شود و تا ۲۳ دسامبر ادامه خواهد داشت. شیائومی به خریداران تلویزیون در دوره پیش‌فروش ۱۶ دلار تخفیف می‌دهد.

همچنین بخوانید:

با بهترین روش های کاهش و حذف نویز تلویزیون ناشی از GPU ، سیم ها و غیره آشنا شوید

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سخت افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح