کشف 8کیلوگرم مواد مخدر / دستگیری باند سرقت احشام


کشف 8کیلوگرم مواد مخدر /  دستگیری باند سرقت احشام

تربت حیدریه - ایرنا- کشف 8کیلو و 590گرم تریاک و دستگیری باند سرقت احشام و کشف 42 راس گوسفند سرقتی از جمله خبرهای کوتاه امروز چهارشنبه از فعالیت های نیروهای انتظامی شهرستان مه ولات است.

** دستگیری سرکرده باند سرقت احشام و کشف 42 راس گوسفند سرقتی
فرمانده انتظامی شهرستان مه ولات گفت: سرکرده باند حرفه ای سرقت احشام دستگیرو 42 راس گوسفند سرقتی با تلاش پلیس این شهرستان کشف شد.
سرهنگ حمزه ذوالفقاری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در پی انهدام باند حرفه ای سرقت احشام درشهرستان های تربت حیدریه و نیشابور و متواری شدن سرکرده اصلی این باند به شهرستان مه ولات موضوع در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی و دیگر رده های عملیاتی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از چندین روز تحقیقات گسترده میدانی با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی شهید شوقی متهم را در روستای 'مهنه' رد زنی و با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی غافلگیرانه او را در حال استراحت در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ ذوالفقاری تصریح کرد: متهم 31 ساله که فردی سابقه دار است در بازجوئی های اولیه منکر هر گونه جرمی بود اما در ادامه تحقیقات در مواجهه شدن با ادله پلیس به دو فقره سرقت احشام از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور اعتراف که با اطلاعات بدست آمده تعداد 42 راس گوسفند سرقتی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مه ولات خاطر نشان کرد: متهم 31 ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

**کشف 8 کیلو و 590 گرم تریاک از یک دستگاه اتوبوس
فرمانده انتظامی شهرستان مه ولات همچنین گفت: 8 کیلو و 590گرم مواد مخدر از یک دستگاه اتوبوس مسافربری با تلاش پلیس این شهرستان کشف شد.
سرهنگ حمزه ذوالفقاری اظهار کرد: صبح امروز تیمی از پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی هنگام کنترل خودروهای عبوری در سه راهی شادمهر به یک اتوبوس که از استان های جنوبی به سمت مشهد در حرکت بود مشکوک شدند.
وی افزود : ماموران این فرماندهی پس از هدایت خودرو به مقر انتظامی در بازرسی دقیق آن مقدار 8کیلو 590گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در بدنه اتوبوس جاساز شده بود ، کشف کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان مه ولات تصریح کرد : در این رابطه چهار نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: مهدی تنجو *انتشار: علی اصغرافتاده
9878/17444

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری از حمله ترکیبی موشک‌ الماس و پهپاد انتحاری ابابیل به پایگاه سری اسرائیل