برنامه راهبردی عملیاتی اشتغال و خودکفایی رونمایی شد


برنامه راهبردی عملیاتی اشتغال و خودکفایی رونمایی شد

برنامه راهبردی عملیاتی اشتغال و خودکفایی با حضور پرویز فتاح ­رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رونمایی شد.

برنامه راهبردی عملیاتی اشتغال و خودکفایی رونمایی شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، اقای فتاح در مراسم رونمایی از این طرح گفت : با اجرای این برنامه ، عملیات اشتغال و خودکفایی را کاملا با مبانی روز علمی اشتغال در کشور، منطقه و حتی دنیا باید منطبق کنیم.
وی ادامه داد : هر کاری که اینجا ما برای اشتغال می کنیم در دنیا و منطقه نیز الگوبرداری می شود.
رئیس کمیته امداد تصریح کرد : فرمول کمیته امداد در حال حاضر به لبنان رفته است و باید از نزدیک ببینید که چه اقدامات خوبی انجام داده و در برخی از موارد از ما جلوتر است در واقع آنان اشکالات ما را با تیزهوشی خودشان برطرفر کردند و موفق تر بودند که می توان به عراق نیز در این زمینه اشاره کرد.
فتاح گفت : تفکر فراامدادی مبنای همان تفکر ملی و فرادستگاهی است و باید در کمیته امداد ، ملی فکر کنیم اما امدادی عمل کنیم.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد : وقتی فکرها بلند باشد ، می توانیم کار عملیاتی را درست انجام دهیم.
وی ادامه داد : هیچ گاه موفق نشدیم دانشگاه را به اجرا پیوند بزنیم و یکی از گسستگی هایی که در کار ما وجود دارد همین موضوع است ، در حال حاضر ما اساتید دانشگاه را به اینجا آورده ایم و زمانی که دانشگاه و اجرا به هم کاملاً پیوند بخورد در زمینه اشتغال مشکل نخواهیم داشت.
فتاح گفت : نظام ما در خصوص اشتغال و اقتصاد دچار مشکل است که باید ساماندهی شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد : می توانیم گره اشتغال و اقتصاد را در کشور باز کنیم و ما در حال باز کردن این گره هستیم و نباید خودمان را دست کم می گیریم.
رئیس کمیته امداد اظهار کرد : پارسال صد هزار نفر مشغول کار شدند و امسال تا پایان آذر به 140 هزار نفر رسیده است و رویکرد خوبی در این زمینه داشته ایم و تا پایان فروردین سال اینده می توانیم به آمار قابل توجهی برسیم و به قله نزدیک شویم .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل