بازدید معاون وزیر از نمایشگاه نقاشی خط با عنوان «ساده بسیار نقش»


بازدید معاون وزیر از نمایشگاه نقاشی خط با عنوان «ساده بسیار نقش»

شیراز- علی تن، معاون دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نمایشگاه نقاشی خط محمد اوجی نژاد با عنوان «ساده بسیار نقش» بازدید کرد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان مطلب فوق گفت: در ادامه برنامه های هفته قرآن و عترت که از ۲۳ دی ماه در شیراز آغاز شده، اختتامیه جشنواره پژوهشی هفته قرآن و عترت همراه با معرفی نفرات برتر و با حضور دکتر میرباقری ظهر چهارشنبه در دانشکده علوم قرآنی شیراز برگزار می شود.

مهدی احمدی افزود: این در حالیست که برنامه های روز پنجم هفته قرآن و عترت فارس با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با برگزاری نشست موسسات قرآن و عترت فارس در سالن غزل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه می یابد و در ادامه ساعت ۱۳ دانشکده علوم قرآن و حدیث میزبان اختتامیه جشنواره پایان نامه و مقاله نویسی است.

بازدید معاون وزیر از نمایشگاه نقاشی خط با عنوان «ساده بسیار نقش»

وی عنوان کرد: همچنین در روز چهارشنبه ساعت۱۵ سالن غزل به استقبال یادواره شهدای قرآنی می رود و در نهایت اختتامیه هفته قرآن و عترت ساعت۱۸ در سالن مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار می شود.

این در حالیست که به گفته رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، روز گذشته در شهرستان مرودشت نمایشگاه آثار برگزیده نخستین جشنواره هنرهای تجسمی قرآن و عترت فارس برگزار شد.

وی ادامه داد: در حاشیه مراسم اختتامیه نخستین جشنواره هنرهای تجسمی قرآن و عترت فارس که در شهرستان مرودشت برگزار شد، نمایشگاه آثار برگزیده این جشنواره برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این در حالی بود که شهرستان ارسنجان میزبان نمایشگاه آثار برگزیده نخستین جشنواره هنرهای صنایع دستی قرآن و عترت فارس شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب