دستمال گردن مردانه + آموزش بستن دستمال گردن مردانه


دستمال گردن مردانه + آموزش بستن دستمال گردن مردانه

دستمال گردن همواره به کسانی که به شیک‌پوشی خود اهمیت می‌دهند توصیه می‌شود. آموزش و نحوه بستن دستمال گردن از نکاتی است که آقایان باید بدانند.

دستمال گردن مردانه + آموزش بستن دستمال گردن مردانه


دستمال گردن مردانه

دستمال گردن یکی از پوشاک‌های تزییناتی است که مانند: کراوات، کمربند و… هر مردی باید حداقل چند نمونه از آن را در کمد لباس‌هایش داشته باشد. کاربرد این وسیله تزیینی در فصل‌های بهار و پاییز بیشتر از هر زمان دیگری است. دقیقاً زمانی که سرمای هوا نه آنقدر زیاد است که از شال گردن استفاده کنید و نه گرم که نتوان آن را روی گردن قرار داد. البته این نوع دستمال‌ها می‌تواند یک انتخاب شیک برای آقایان به‌جای استفاده از کراوات باشد.
مواردی که در انتخاب یک دستمال گردن شیک شما را به انتخاب درست کمک خواهد کرد شامل موارد زیر است
جنس مناسب
انتخاب جنس مناسب همواره بستگی به زمان استفاده از آن دارد. پارچه‌های نازک برای بهار و پارچه‌های ضخیم‌تر و پشمی برای روزهای سرد سال
اندازه متناسب با ظاهر فیزیکی
مدل و طرح مناسب می‌بایست اندازه‌ای در حدود 120 تا 230 سانتی‌متر داشته باشد و پهنای آن‌ها معمولاً بین 15 تا 35 سانتی‌متر است. همواره افراد قدبلند بدانند که باید به دنبال ابعاد بلندتر نسبت به دیگران باشند.
رنگ و طرح‌های مختلف
نوع رنگ و طرح‌های مختلف آن بستگی به سلیقه افراد دارد. نوع پیراهنی که زیر آن خواهید پوشید یا استفاده از کت و دیگر موارد می‌تواند طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و متفاوتی را در بر بگیرد.

آموزش بستن دستمال گردن

دستمال را روی گردن خود قرار دهید. دو طرف آن‌را تنظیم کنید به این صورت که یک‌طرف آن در حدود 15 سانتی‌متر از طرف دیگر بلندتر باشد. قسمت بلندتر را به زیر طرف کوتاه برده و از زیر آن عبور دهید. مجدداً قسمت بلندتر را مانند شکل از زیر قسمت گره زده به سمت صورت خود بالا بکشید. توجه داشته باشید که وقتی که دستمال را می‌بندید دور گردنتان بیش از حد تنگ نشده باشد. در مرحله بعد سعی کنید طرف بلندتر را که بالا کشیده‌اید با طرف کوتاه‌تر پایینی هم‌اندازه کنید. این به شما خواهد کرد که دستمال بدون چروک و منظم روی گردنتان قرار گیرد. پس از آن‌که هر دو طرف را هم‌اندازه کردید طرف بالا را به سمت پایین آورده و با از یک سنجاق هر دو را به هم متصل کنید. اگر پیراهن مردانه پوشیده‌اید یکی از دکمه‌های نزدیک به گردن را باز کنید و دستمال خود را داخل آن قرار دهید.
دستمال گردن مردانه + آموزش بستن دستمال گردن مردانه
گروه مد و پوشاک ستاره

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر