حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی ملکی مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش شد


 حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی ملکی مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش شد

سید محمد بطحایی در حکمی حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی ملکی را به عنوان مشاور عالی وزیر درامور همکاری با حوزه های علمیه منصوب کرد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی دبیر خانه ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش، سیدمحمد بطحایی در حکم خود برای حجت الاسلام و المسلمین ملکی آورده است:

« با عنایت به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی به عنوان مشاور عالی وزیر در امور همکاری با حوزه‌های علمیه منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و مشارکت و همکاری معاونان، مشاوران و مدیران کل استان‌ها در تحقق اهداف تعلیم وتربیت اسلامی در چار چوب اسناد بالا دستی، بویژه سند تحول بنیادین، سیاست‌های دولت تدبیر و امید، برنامه‌های این جانب که به مجلس ارایه کرده‌ام و توافقنامه همکاری با حوزه‌های علمیه موفق باشید.

اهم ماموریت‌های مشاور عالی وزیر

*تدوین سند جامع چشم انداز همکاری با حوزه های علمیه در چارچوب اسناد و اهداف مشترک .
*برنامه ریزی به منظور ایجاد ارتباط و تعامل سازنده وزارت آموزش و پرورش با حوزویان، حوزه‌های علمیه و مراکز حوزوی برای دست‌یابی به اهداف مشترک .
*استفاده از توانمندی‌های دو نهاد جهت توسعه و ارتقای بینش دینی و اسلامی کودکان، نوجوانان و جوانان عزیز بخصوص فرهنگیان و دانش‌آموزان

*برنامه‌ریزی به منظور استفاده نظاممند از طلاب و فضلای حوزه حوزوی جهت انجام فعالیت‌های علمی- آموزشی و فرهنگی – تربیتی درمدارس و مراکز آموزش و پرورش در چار چوب قوانین و مقررات .

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین سید مجتی ملکی پیش از این مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش پرورش بود که با ارتقا حکم وی و نگاه ویژه وزیر برای تعامل باحوزه‌های علمیه، انتظار می‌رود همکاری دو نهاد حوزه و دستگاه تعلیم و تربیت وارد فاز جدیدی شده وبدین ترتیب، سید محمد بطحایی گام جدی در تحقق وعده‌های خود به مجلس شورای اسلامی مبنی بر تحول تربیتی و دینی با همفکری و همکاری حوزه علمیه برخواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش و پرورش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل