خرس قطبی ماده در جستجوی غذا برای تغذیه توله‌اش | فیلم


خرس‌های قطبی در کنار خرس‌های قهوه‌ای آلاسکا، بزرگترین گوشتخواران کره زمین هستند. اگر هرم زنجیره غذایی قطب شمال را بررسی کنید، می‌بینید که خرس‌های قطبی در راس این زنجیره قرار دارند و منبع غذایی اصلی آن‌ها نیز فُک‌ها هستند. خرس‌های قطبی پستانداران گوشتخواری هستند که فقط در مناطق قطبی و یخی یافت می‌شوند. بسیاری از تطبیق پذیری‌های طبیعی که برای...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

خرس قطبی ماده در جستجوی غذا برای تغذیه توله‌اش | فیلم

بوفالویی که در حین فرار شکار دسته شیرهای شکار...

خرس قطبی ماده در جستجوی غذا برای تغذیه توله‌اش | فیلم

زورس و زانکی؛ حاصل جفتگیری گورخر با اسب و الا...

خرس قطبی ماده در جستجوی غذا برای تغذیه توله‌اش | فیلم

بلعیده شدن کفتار توسط مار پایتون غول‌آسا | فی...

خرس‌های قطبی در کنار خرس‌های قهوه‌ای آلاسکا، بزرگترین گوشتخواران کره زمین هستند. اگر هرم زنجیره غذایی قطب شمال را بررسی کنید، می‌بینید که خرس‌های قطبی در راس این زنجیره قرار دارند و منبع غذایی اصلی آن‌ها نیز فُک‌ها هستند. خرس‌های قطبی پستانداران گوشتخواری هستند که فقط در مناطق قطبی و یخی یافت می‌شوند. بسیاری از تطبیق پذیری‌های طبیعی که برای خرس‌های قطبی در طول حیاتشان اتفاق افتاده است آ‌ن‌ها را برای راحت زندگی کردن در شرایط یخی و برفی آماده کرده است. خز آن‌ها نسبت به تمام گونه‌های دیگر خرس‌ها ضخیم‌تر است و تمام بدن آن‌ها (حتی پاها) را هم به منظور گرما و اصطکاک بیشتر پوشش داده است.

وجود لایه‌ای ضخیم از چربی در زیر خز خرس‌های قطبی نقش یک عایق حرارتی را ایفا کرده و در گرم نگه داشتن بدن این حیوانات نقش بسیار موثری را ایفا می‌کند. خرس‌های قطبی شناگران بسیار ماهری هستند و مدت زمان بسیاری را در آب سپری می‌کنند. گردن بلند، شکل خاص جمجمه‌ و پاهای صاف و همانند پارو، از جمله ویژگی بدنی خرس‌های قطبی است که آن‌ها را به شناگرانی قابل تبدیل می‌کند.

منبع: کجارو

(۲۰)

دسته بندی : حیوانات
برچسب ها : توله خرس, خرس قطبی, فیلم حیات وحش, فیلم حیوانات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیوانات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟