کلاس داوری سطح دو فوتسال در خراسان شمالی برگزار می‌شود


کلاس داوری سطح دو فوتسال در خراسان شمالی برگزار می‌شود

بجنورد- دبیر هیئت فوتبال خراسان شمالی از برگزاری کلاس داوری سطح دو فوتسال در استان خبر داد.

حمید قاسم‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: داوری فوتبال و فوتسال در خراسان شمالی پیشرفت خوبی داشته و در حال حاضر چهار داور استان در لیگ برتر، دسته دو و سه حضور دارند.

وی میلاد حمزه، محمدحسن با، حمید صداقت و ارسلان غلامانی به‌عنوان داوران ملی از خراسان شمالی که داوری درجه ۱ دارند در لیگ استان حضور دارند.

به گفته وی لیگ فوتسال، پنجمین سالی است که در استان در حال برگزاری است و این لیگ با قهرمانی تیم دانشگاه بجنورد در نیم‌فصل لیگ فوتسال خراسان شمالی پایان یافت، در هفته جاری نقل و انتقالات انجام خواهد گرفت و بازی‌های دور برگشت نیز از هفته بعد در روز جمعه ۶ بهمن آغاز و به مدت ۶ هفته ادامه خواهد داشت.

دبیر هیئت فوتبال خراسان شمالی ادامه داد: ورودی لیگ دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود که نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته، رفع مسئله اسپانسر و حامی مالی نیازمند همکاری، همت و حمایت همه دستگاه‌ها و مسئولان است.

به گفته قاسم‌زاده دانشگاه بجنورد، گلستان ثامن شیروان، آلا داغ بجنورد، شهاب نوین، شهرداری سنخواست، ازجمله تیم‌های حاضر در این لیگ هستند.

وی اظهار کرد: اکثر بازیکنان لیگ بومی هستند و در استان استعدادهایی خوبی در فوتبال و فوتسال وجود دارد که اگر حمایت شوند در لیگ‌های کشوری نیز می‌توانند خوش بدرخشند.

قاسم‌زاده بابیان اینکه تیم فوتسال استان همچون فوتبال در لیگ دسته ۳ بازی می‌کند، بیان کرد: سال گذشته از فدراسیون سهمیه حضور در لیگ دسته دو به استان داده شد اما به دلیل نبود حامی مالی هیچ تیمی اعلام آمادگی نکرد، بنابراین از حضور در لیگ دسته دو بازماندیم و این جای تأسف دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک