شوراهای اسلامی نقش مهمی در توسعه شهرها و روستاها دارند


شوراهای اسلامی نقش مهمی در توسعه شهرها و روستاها دارند

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شوراهای اسلامی نقش مهمی در توسعه شهرها و روستاها دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی نقش مهمی در توسعه شهرها و روستاها دارند، اظهار داشت: شوراهای اسلامی با همفکری و بهره گیری از ظرفیت های هر منطقه می توانند نقش مهمی در توسعه شهرها و روستاهای استان ایفا کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شوراهای اسلامی شهر و روستاها باید ظرفیت های شهر و روستای خود را شناسایی کنند و در مسیر بهره گیری از آنها برای توسعه استفاده کنند.

بهره گیری از ظرفیت ها برای توسعه شهرها و روستاها ضروری است

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: چهارمحال و بختیاری ظرفیت های بیشماری دارد که باید این ظرفیت شناسایی شوند و در مسیر توسعه استان بهره گیری شوند.

وی ادامه داد: باید تلاش شود از سرمایه گذاران در مناطق شهری و روستای بهره گیری شود و جذب سرمایه گذار از مهمترین اهداف شوراهای اسلامی شهر و روستا باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه آموزش شوراهای اسلامی شهر و روستا در راستای قوانین و دستور العمل ها ضروری است، ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی در زمینه دستور العمل ها و قوانین از مهمترین اهداف اعضای شوراهای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری باشد.

شوراهای اسلامی در مسیر بهره گیری از نظرات کارشناسان و اساتید دانشگاه برای توسعه حرکت کنند

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید تلاش کرد ارائه خدمات در شهرها و روستاها گسترش یابد تا از مهاجرت جلوگیری شود.

وی ادامه داد: شوراهای اسلامی در مسیر بهره گیری از نظرات کارشناسان، اساتید دانشگاه، نخبگان و... در راستای توسعه شهرها و روستاها حرکت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی