شهرداری تبریز 11 هزار میلیارد ریال بدهی دارد/استخدام 3برابری نیرو


شهرداری تبریز 11 هزار میلیارد ریال بدهی دارد/استخدام 3برابری نیرو

تبریز – عضو شورای شهر تبریز گفت: شهرداری تبریز در حالی هم اکنون 11 هزار میلیارد ریال بدهی دارد که بیش از سه برابر میزان تعریف شده در چارت سازمانی، نیرو وارد بدنه آن شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرج قلی زاده یکشنبه در جلسه علنی شورای شهر تبریز از ورود ۷۵ نفر نیروی جدید به بدنه شهرداری تبریز از شهریور جاری تا به امروز خبر داد و افزود: شهرداری تبریز هم اکنون ۱۱ هزار میلیارد ریال بدهی دارد و برای این بدهی بانکی، سالانه حدود ۳۰ درصد بهره می‌پردازد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز ادامه داد: ماهانه ۴۵۰ میلیارد ریال از بابت حقوق، مالیات و بیمه فقط برای پرسنل هزینه می‌شود و این مبلغ در سه ماهه پایانی سال جاری با احتساب عیدی کارمندان به یکهزار و ۸۰۰ میلیارد ریال خواهد رسید.

این عضو شورا با اشاره به وضعیت مبهم استخدامی ها در مجموعه شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: در چارت سازمانی شهرداری تبریز سه هزار و ۸۰۰ نیرو تعریف شده، و شهرداری هم اکنون ۱۲هزار و ۶۰۹ نفر یعنی بیش از سه برابر میزان مشخص شده در چارت سازمانی نیرو دارد.

وی با تأکید مجدد بر اینکه ۷۵ نفر نیروی جدید از شهریورماه جاری تاکنون به بدنه شهرداری تبریز وارد شده‌اند و عموماً از نورچشمی‌ها هستند، ابراز داشت: همیشه باتوم، زور و تهدید قادر به پاسخ دهی نیست و جواب نمی دهد و باید مسؤولان پاسخگوی خواسته‌های مردم باشند.

قلی زاده در پایان گفت: مردم در انتخابات اخیر شورای اسلامی رأی به تغییر دادند و حال سؤال این است که آیا تغییرات اخیر شهرداری، با خواست شهروندان همسو بوده است یا نه، چون من این گونه انتصابات را توهین به مدیران و کارکنان سلیم‌النفس، باتجربه و متخصص شهرداری می‌دانم و در این خصوص، اعضای شورای شهر نباید زینت‌المجالس باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معجزه 3 روغن طبیعی برای رشد مو