8 هزار واحد مسکن مهر در پرند، فاقد متقاضی است


8 هزار واحد مسکن مهر در پرند، فاقد متقاضی است

مدیرعامل شرکت عمران پرند با بیان اینکه 8 هزار واحد مسکن مهر در پرند فاقد متقاضی است، گفت: در صورتیکه امکانات روبنایی و زیربنایی این واحد‌ها تکمیل نشود، نمی‌توانیم تا پایان سال آنها را افتتاح کنیم.

8 هزار واحد مسکن مهر در پرند، فاقد متقاضی استمحسن طاهری مدیرعامل شرکت عمران پرند در گفتگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه همکاری دستگاه‌های روبنایی از جمله وزارت نیرو و شرکت گاز در تامین انشعابات واحد‌های مسکن مهر نسبت به ماه‌های گذشته بهتر شده است، اظهار کرد: عدم همکاری این شرکت‌ها باعث شده است که ساخت ابنیه در این شهر نسبت به امکانات روبنایی جلوتر باشد.

وی در ادامه افزود: تا زمانیکه تمامی امکانات از جمله آب، برق و گاز واحد‌های مسکن مهر تکمیل نشود؛ امکان تحویل و یا بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر وجود ندارد، بنابراین بسیاری از واحدهای فاقد متقاضی در انتظار تکمیل این خدمات هستند.

طاهری تصریح کرد: 8 هزار واحد مسکن مهر در پرند فاقد متقاضی است و در صورتیکه امکانات روبنایی و زیربنایی این واحدها تکمیل نشود، نمی‌توانیم تا پایان سال آنها را افتتاح کنیم. در نتیجه تحویل این واحد‌ها به سال آینده موکول می‌شود.

وی در خصوص مشکلاتی که تعاونی‌ها برای واحد‌های مسکن مهر در گذشته ایجاد کرده بودند، گفت: شرکت مپسا‌ در گذشته با 2 تعاونی درباره تکمیل واحدها با مشکل مواجه شده بودند که هم اکنون برخی از این مشکلات رفع شده و این شرکت در حال بررسی مشکلات تعاونی دیگر است و امیدواریم هرچه سریعتر این مشکل رفع شود.

مدیرعامل شرکت عمران پرند با بیان اینکه این شرکت آمادگی واگذاری واحد و زمین‌های مسکن مهر را به تعاونی‌های مختلف دارد، گفت: طی رایزنی‌هایی که مدیران و اعضای هیأت مدیره تعاونی ها صورت گرفت، زمین‌های واحدهای مسکن مهر را از اجاره 99 سال خارج و به طور کامل واگذار کنیم.

وی تاکید کرد: زمین‌ ها از اجاره خارج می شود و تعاونی‌ها می‌توانند، طی تفاهم نامه سه جانبه اقدام به احداث و یا واگذاری واحدهای مسکن مهر کنند.

طاهری در خاتمه یادآور شد: 6 هزار و 500 واحد مسکن مهر از طریق تعاونی‌های بهزیستی ، نیروهای مسلح، کمیته امداد و ... به متقاضیان واگذار می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت واحدهای خالی از سکنه مهر پرند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر