نحوه نورپردازی لوازم گیمینگ ریزر اکنون با چراغ‌های رنگی اتاق همگام‌سازی می‌شود


نحوه نورپردازی لوازم گیمینگ ریزر اکنون با چراغ‌های رنگی اتاق همگام‌سازی می‌شود

نحوه نورپردازی لوازم گیمینگ ریزر را اکنون می‌توان با چراغ‌های رنگی اتاق همگام‌سازی کرد. به این ترتیب علاوه بر لوازم گیمینگ Razer چراغ‌های درون اتاق نیز به طور دائم و بسته به گیم پلی بازی تغییر می‌کنند تا جذابیت بازی افزایش پیدا کند. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های اغلب لوازم گیمینگ ریزر، نورهایی است که از... نوشته نحوه نورپردازی...

نحوه نورپردازی لوازم گیمینگ ریزر را اکنون می‌توان با چراغ‌های رنگی اتاق همگام‌سازی کرد. به این ترتیب علاوه بر لوازم گیمینگ Razer چراغ‌های درون اتاق نیز به طور دائم و بسته به گیم پلی بازی تغییر می‌کنند تا جذابیت بازی افزایش پیدا کند.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های اغلب لوازم گیمینگ ریزر، نورهایی است که از آن‌ها ساطع می‌شود. اما اگر بتوان چنین نورهایی را در کل محیط اتاق و محل بازی نیز مشاهده کرد چه خواهد شد؟ مطمئنا تجربه اجرای بازی به این ترتیب متحول می‌شود.

نحوه نورپردازی لوازم گیمینگ ریزر اکنون با چراغ‌های رنگی اتاق همگام‌سازی می‌شود

به زودی چراغ‌های رنگی اتاق را می‌توان همراه لوازم گیمینگ ریزر با گیم پلی همگام کرد

شرکت فیلیپس و ریزر در همکاری با یکدیگر راهکاری ارائه کرده‌اند که به وسیله آن‌ می‌توان دستگاه‌های مجهز به قابلیت‌های نورپردازی ریزر شامل لپ تاپ‌ها، ماوس‌ها و کیبوردها را با چراغ‌های رنگی همگام‌سازی کرد. اگر بازی از این راهکار جدید پشتیبانی کند، نحوه نورپردازی با گیم پلی بازی همگام خواهد بود. به عنوان نمونه در زمان اجرای بازی‌های جنگی و رخ دادن کشت و کشتار، نور قرمز در سرتاسر اتاق منتشر می‌شود. این رنگ در زمان قرارگیری درون یک جنگل به سبز تبدیل می‌شود. البته خارج از نحوه تنظیم رنگ به صورت خودکار (در صورت پشتیبانی بازی)، می‌توان نحوه همگام‌سازی را به صورت دستی تنظیم کرد.

همچنین بخوانید:

ریزر فون معرفی شد: نمایشگر 5.7 اینچی 120 هرتزی و سخت افزار عالی مخصوص گیمرها

بعد از اعمال آپدیت نرم افزاری Synapse 3 ابزارهای گیمینگ ریزر به ویژگی جدید مجهز می‌شوند. برای بهره بردن از آن به یک بریج Hue V2، نورهای رنگی مخصوص و جدیدترین اپلیکیشن موبایل Hue نیاز خواهید داشت. به عنوان برخی از بازی‌هایی که اکنون از قابلیت جدید ریزر پشتیبانی می‌کنند می‌توان به Overwatch و Quake Champions اشاره کرد. دست به دست دادن این امکانات ریزر در زمینه گیمینگ سبب می‌شود کاربر بیش از پیش در گیم پلی بازی غرق شود.

مطالب مربوط به نمایشگاه CES 2018 را از اینجا دنبال کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا