راز مفقود شدن زن جوان در ریگان برملاشد


راز مفقود شدن زن جوان در ریگان برملاشد

شامگاه گذشته پس از 6 ماه تحقیق فنی مشخص شد خانم جوان به ضرب گلوله به قتل رسیده است.

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، «امین سلطانی زرندی»، رئیس دادگستری شهرستان ریگان، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در تاریخ 12 تیر سال جاری پس از اعلام مفقودی یک زن جوان 26 ساله بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار سیستم قضائی و پلیس قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پس از تحقیقات اولیه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی احتمال به قتل رسیدن این زن جوان قوت گرفت و بلافاصله با دستور قضائی 5 مظنون مرتبط با این حادثه دستگیر شدند.

وی ادامه داد: به لحاظ پیچیدگی موضوع تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه یافت تا اینکه شامگاه گذشته راز این ماجرای پیچیده که شش ماه به طول انجامید رمزگشایی شد و قاتل دستگیر و به قتل اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه قاتل از خویشاوندان مقتول می باشد، افزود: اختلافات خانوادگی علت و انگیزه این حادثه دلخراش بوده است.

این مقام قضائی خاطرنشان کرد: قاتل در اعترافات اولیه اقرار کرده است که با طرح نقشه پیشین توسط همدستش مقتول(الف.م)را به بیابان‌های اطراف ریگان منتقل می‌کند و با 5 ضربه گلوله اسلحه کلاشینکف به قتل می‌رساند و جنازه وی را به درون چاه پرتاب می‌کند.

وی بر حفظ شئون وموازین اسلامی و اخلاقی و رعایت مسائل فقهی در روابط زن و مرد تاکید کرد و گفت: عدم تقید به مبانی تحکیم خانواده و تزلزل روابط عاطفی در خانواده زمینه ساز بروز بسیاری از جرائم می‌باشد.

این مقام قضائی افزود: افراد باید در خصوص حل و فصل اختلافات خانوادگی‌شان با طرح دعوی در سیستم قضائی پیگیر امور باشند یا این که از مراکز مشاوره خانواده، نهادهای فرهنگی و دینی کمک گیرند.

وی یادآور شد: تجربه نشان داده است در بسیاری از پرونده‌ها افراد بدلیل سوءتفاهم دست به اقداماتی می‌زنند که خسارت‌های غیرقابل جبرانی برای خود و اطرافیان‌شان بوجود می‌آورند که دیگر جای جبران وجود ندارد.

تیتربرتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان