اورتون، آماده ارائه پیشنهادی 20 میلیون پوندی برای تئو ولکات


اورتون، آماده ارائه پیشنهادی 20 میلیون پوندی برای تئو ولکات

شاید تئو در همین ژانویه از توپچی ها جدا...

طرفداری - اورتون آماده ارائه پیشنهادی 20 میلیون پوندی به آرسنال برای جذب تئو ولکات است.

به گزارش مت لاو از تلگراف، ولکات از وضعیتی که در آرسنال تجربه می‌کند سرخورده است. او در بازی شب گذشته تیمش برابر چلسی در کارابائو کاپ در حالی روی نیمکت نشست که ونگر ترجیح داد ایووبی را آن هم پس از بی انضباطی‌اش قبل از بازی با ناتینگهام فارست، در ترکیب قرار بدهد. ولکات حتی در نظر ونگر برای پر کردن جای خالی الکسیس سانچز، پشت سر ولبک قرار گرفت.

این مسائل باعث شده تا احتمال پایان یافتن دوران 12 ساله ولکات در آرسنال قوت بگیرد. ونگر مایل است ولکات در امارات بماند اما اگر ولبک آمادگی‌اش را حفظ کند و ژیرو هم به مصدومیتی شدید دچار نشود، خودش را آماده فروش ولکات خواهد کرد. به همین دلیل هم اورتون آماده است پیشنهادی 20 میلیون پوندی برای خرید این بازیکن به آرسنال بدهد و امیدوار است که مورد قبول واقع شود. سم الردایس پس از خرید جنک توسون، می‌خواهد فاکتور سرعت را هم به خط حمله تیمش اضافه کند. اتفاقی که باید دید رخ می‌دهد یا نه.

گفتنی است جان کراس از میرور هم این خبر را تایید کرده و از امیدواری اورتون به شکست ساوتهمپتون در راه خرید ولکات گفته است. ظاهرا اورتون مشکلی هم با حقوق هفتگی 110 هزار پوندی ولکات هم ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...