تحلیلگر ایتالیایی:ترامپ دشمن جهانیان است/زمان جهان تک قطبی تمام شد


تحلیلگر ایتالیایی:ترامپ دشمن جهانیان است/زمان جهان تک قطبی تمام شد

کراچی - ایرنا - تحلیلگر ارشد تلویزیون 'RAI TV' ایتالیا و روزنامه نگار این کشور، اقدامات دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را غیر قابل پیش بینی خوانده و وی را دشمن جهانیان توصیف کرد.

'نلسون بووا' در حاشیه برگزاری کنفرانس بین المللی رسانه های 24 کشور جهان در شهر بندری 'کراچی'در جنوب پاکستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : با توجه به دشمنی ترامپ با جهان اسلام مسلمانان جهان باید در مقابل وی با یکدیگر متحدتر شوند.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا وی با بیان اینکه اقدامات دشمن در بسیاری از موارد قابل پیش بینی است گفت: ترامپ از این خصوصیت بی بهره است زیرا که هیچ کس نمی داند که حرکت و اقدام بعدی وی چه خواهد بود.
روزنامه نگار ایتالیایی همچنین با تبیین اقدامات غیر واقع بینانه ترامپ در جهان امروز گفت:ترامپ همیشه برای دنیا دردسر ایجاد کرده و این دردسر و مشکل تنها مربوط به مسلمانان نیست بلکه وی برای تمامی جهان دردسرساز و مشکل آفرین بوده است.
نلسون بووا در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تصمیم ترامپ برای انتقال سفارتخانه آمریکا از تل آویو به قدس گفت:تلاش ترامپ برای زمینه سازی در باره اعلام رسمی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل می تواند منطقه را به آشوب بکشاند و این اقدام وی نه تنها صلح و امنیت خاورمیانه را با خطر روبرو می کند، بلکه چالش بزرگی برای جهان نیز به وجود خواهد آورد .
خبرنگار و روزنامه نگار ایتالیایی در ادامه سخنانش با بیان اینکه دیگر زمان دنیای تک قطبی به سر رسیده است، گفت:در زمان کنونی روسیه نقش مهمی در تامین امنیت منطقه و تصمیم گیری در خصوص تحولات مهم جهان دارد و اقدامات ترامپ نیز باعث شده تا روسیه در منطقه قوی تر بشود .
وی با تاکید بر پررنگ تر شدن سازمان ملل متحد برای حل مشکلات جهان گفت:سازمان ملل متحد در 60 سال گذشته هیچ نقشی در تامین امنیت و جلوگیری از جنگ در گوشه کنار جهان نداشته و این هدف زمانی محقق خواهد شد که آمریکا در جهان منزوی شود .
نلسون بووا گفت:آمریکا پس از بیل کلینتون مشکلات زیادی را برای جهان به وجود آورد.
کنفرانس بین المللی رسانه های 24 کشور حهان، به مدت 5 روز از 14 تا 18 دی ماه با حضور نماینده ایران - خبرگزاری جمهوری اسلامی - در شهر بندری کراچی پاکستان برگزار شد.
آساق**6125**سیدبهادر حسینی**انتشاردهنده: 1577**حسن حسین زاده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل