از پروژه جالب و متفاوت “لیندا” بیشتر بدانید! (+عکس و فیلم)


موبنا – تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند این روزها روش‌های مختلف را دنبال می‌کنند تا کارایی محصولات جدید خود را افزایش دهند و به خصوص در ماه‌های اخیر تولیدکنندگان بزرگ گوشی هوشمند سعی کرده‌اند با استفاده از ابزارهایی نظیر DeX سامسونگ یا Lap Dock اچ‌پی امکان تبدیل شدن گوشی‌های هوشمند به لپ‌تا‍پ‌ها را فراهم کنند. این اتفاق شرکت Razer را متوقف نکرده...

موبنا – تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند این روزها روش‌های مختلف را دنبال می‌کنند تا کارایی محصولات جدید خود را افزایش دهند و به خصوص در ماه‌های اخیر تولیدکنندگان بزرگ گوشی هوشمند سعی کرده‌اند با استفاده از ابزارهایی نظیر DeX سامسونگ یا Lap Dock اچ‌پی امکان تبدیل شدن گوشی‌های هوشمند به لپ‌تا‍پ‌ها را فراهم کنند. این اتفاق شرکت Razer را متوقف نکرده است و در عوض انگیزه‌ای برای ساخت نسل جدید لپ‌تاپ‌های مشابه گوشی ایجاد کرده است.

از پروژه جالب و متفاوت “لیندا” بیشتر بدانید! (+عکس و فیلم)

شرکت مذکور هم اکنون طرحی را پیش می‌برد که با نام «پروژه لیندا» از آن یاد می‌کنند. بر اساس این طرح قرار است یک دستگاه لپ‌تاپ ۱۳.۳ اینچی ساخته شود که باتری مجزا و حافظه داخلی ۲۰۰ گیگابایتی را شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به ورودی USB-A، USB-C و جک ۳.۵ میلیمتری ورودی هدفون اشاره کرد.

از پروژه جالب و متفاوت “لیندا” بیشتر بدانید! (+عکس و فیلم)

ولی آنچه که لپ‌تاپ مذکور را از تمام مدل‌های موجود در بازار مجزا می‌کند این است که کاربران می‌توانند گوشی هوشمند Razer را داخل بدنه آن قرار دهد تا توان لازم برای پردازش اطلاعات را در این رایانه همراه فراهم کنند. البته به جای اینکه مانند مدل‌های دیگر گوشی در قابل نمایشگر لمسی در لپ‌تاپ مذکور مورد استفاده قرار گیرد، در قسمت پایین صفحه‌کلید فضای لازم برای ورود آن تعبیه شده است تا از آن به عنوان موشواره لمسی استفاده کنید.

از پروژه جالب و متفاوت “لیندا” بیشتر بدانید! (+عکس و فیلم)

این نخستین بار است که یک دستگاه لپ‌تاپ با چنین قابلیتی وارد بازار می‌شود و قادر است که به صورت همزمان امکانات گوشی و رایانه را به این شکل ارایه دهد. از این طریق شما می‌توانید از گوشی هوشمند خود با یک نمایشگر بزرگتر استفاده کنید، گشت‌وگذارهای اینترنتی برای شما آسان‌تر شود و امکانات مورد نیاز را بهتر مورد استفاده قرار دهید.

شرکت سازنده می‌گوید به اندازه کافی نرم‌افزارهای قابل پشتیبانی از این سیستم طراحی کرده است تا کاربران بتوانند انواع ابزارهای مورد نیاز و بازی‌های مورد علاقه خود را مبتنی بر آن اجرا کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سخت افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا