برد پیت حاضر بود 120 هزار دلار پرداخت کند تا بتواند یک قسمت از سریال Game Of Thrones را با امیلیا کلارک مشاهده کند


برد پیت حاضر بود 120 هزار دلار پرداخت کند تا بتواند یک قسمت از سریال Game Of Thrones را با امیلیا کلارک مشاهده کند

در مزایده‌ای که به تازگی با اهداف خیرخواهانه توسط بازیگر مشهور، «شان پن» (Sean Penn) برگزار شد، «برد پیت» (Brad Pitt) حاضر شد 120 هزار دلار بپردازد تا بتواند یک قسمت از سریال Game Of Thrones را با خود شخص مادر اژدهایان مشاهده کند که البته در نهایت این مزایده را شخص دیگری برد. ...

در مزایده‌ای که به تازگی با اهداف خیرخواهانه توسط بازیگر مشهور، «شان پن» (Sean Penn) برگزار شد، «برد پیت» (Brad Pitt) حاضر شد 120 هزار دلار بپردازد تا بتواند یک قسمت از سریال Game Of Thrones را با خود شخص مادر اژدهایان مشاهده کند که البته در نهایت این مزایده را شخص دیگری برد.

این متن شامل اسپویل‌هایی از فصل 7 سریال Game Of Thrones است.

طرفداران سریال Game Of Thrones در حال حاضر با بیتابی غیر قابل وصفی منتظر پخش شدن فصل آخر این سریال در سال 2019 هستند. اما به نظر می‌رسد سلبریتی‌ها تنها به مشاهده خشک و خالی این فصل بسنده نکرده‌اند و قصد دارند به خاطره‌انگیزترین حالت ممکن با این شاهکار شبکه HBO خداحافظی کنند و خب اگر یک چیز را بتوان با اطمینان در رابطه با سلبریتی‌ها گفت، این است که آن‌ها انقدر پول دارند که به معنی واقعی کلمه و به دور از هرگونه اصطلاح یا ضرب‌المثل، نمی‌دانند با آن پول چه کار کنند. بعضی از این سلبریتی‌ها تصمیم می‌گیرند پول خود را به خیریه‌های مختلف اهدا کنند تا لااقل شب‌ها آسوده‌تر بخوابند. برخی دیگر هم هزینه‌های هنگفتی صرفا برای تفریح و یا انجام دادن کاری خاص پرداخت می‌کنند. حال اگر شرایطی پیش آید که این سلبریتی‌ها هم بتوانند به خیریه کمک کنند و هم کاری خاص و هیجان‌انگیز انجام دهند، مطمئنا به همین سادگی‌ها جواب رد به آن نمی‌دهند.

ظاهرا مسائلی که در پاراگراف قبل مطرح شد، به قدری برای برد پیت قانع کننده بوده که او حاضر شده 120هزار دلار (بیش از 400 میلیون تومان!) پرداخت کند تا بتواند تنها یک قسمت از سریال Game Of Thrones را با «امیلیا کلارک» (Emilia Clarke) که از نظر کلاس کاری به مراتب پایین‌تر از برد پیت قرار دارد، مشاهده کند. البته کسی برد پیت را به خاطر این کارش قضاوت نمی‌کند چون به هر حال اگر شما هم انقدر پول داشتید که «نمی‌دانستید با آن چکار کنید» و طرفدار پر و پا قرص سریال Game Of Thrones هم بودید، شاید حاضر می‌شدید حتی بیشتر از این مبلغ را هم برای مشاهده یک قسمت از این سریال با یکی از از اصلی‌ترین بازیگران آن پرداخت کنید. هرچند شاید شما هم مانند من، ترجیح می‌دادید آن قسمت را به جای اینکه با «کالیسی» (Khaleesi) یا همان «دنریس تارگرین» (Daenerys Targaryen) مشاهده کنید، با «تیریون لنیستر» (Tyrion Lannister) یا «ند استارک» (Ned Stark) یا «راب استارک» (Rob Stark) و خیلی گزینه‌های دیگر، مشاهده کنید.

اما در مزایده‌ای که برای مشاهده یک قسمت از سریال Game Of Thrones در کنار امیلیا کلارک، برگزار شد، برد پیت تنها شرکت کننده مشهور نبود و ظاهرا «کیت هرینگتون» (Kit Harington) یا همان «جان اسنو» (Jon Snow) خودمان هم حاضر بوده با پرداخت 90هزار دلار (بیش از 300میلیون تومان) یک قسمت از سریالی که خودش هم در آن بازی کرده است را با بازیگری مشاهده کند که در همین فصل گذشته، بارها و بارها و در تمام حالت‌های ممکن مقابلش بازی کرده است! کلا سلبریتی‌ها موجودات عجیبی هستند ولی خب همان‌طور که گفته شد، شاید اگر به هرکسی انقدر پول بدهیم که «نداند با آن چه کار کند» تبدیل به موجودی عجیب شود.

ولی خبر بد هم برای کیت هرینگتون و هم برای برد پیت (و احتمالا، هم برای امیلیا کلارک) این است که مزایده را شخص دیگری برد. ظاهرا برای مشاهده قسمتی از سریال Game Of Thrones با امیلیا کلارک، باید 160هزار دلار (بیش از 500 میلیون تومان) هزینه کرد. اما این 160هزار دلار را یک سلبریتی پرداخت نکرده تا بار دیگر همه این را به یاد آوریم که برای قرار گرفتن در وضعیتی که انقدر پول داشته باشید که «ندانید با آن چه کار کنید»، نیازی نیست حتما سلبریتی باشید.

اما نظر شما در رابطه با این موضوع چیست و یک سوال بسیار سخت‌تر، اگر شما می‌توانستید از پس این هزینه‌ها برآیید، حاضر می‌شدید با کدام بازیگر سریال Game Of Thrones به مشاهده قسمتی از این سریال بپردازید؟ و اگر بخواهیم باز هم کار را سخت‌تر کنیم، اگر می‌توانستید آن قسمت را انتخاب کنید، کدام قسمت را انتخاب می‌کردید؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
برد پیت حاضر بود 120 هزار دلار پرداخت کند تا بتواند یک قسمت از سریال Game Of Thrones را با امیلیا کلارک مشاهده کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی