انتقاد معاون اول رئیس جمهور از صدا و سیما و پاسخ مدیر شبکه یک


انتقاد معاون اول رئیس جمهور از صدا و سیما و پاسخ مدیر شبکه یک

در پی سخنان اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور درباره اختصاص ندادن زمانی از سوی صدا و سیما برای صحبت او با مردم، علیرضا برازش، مدیر شبکه یک توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، صبح امروزِ (سه‌شنبه 19 دی) در کنگره بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با انتقاد از عملکرد صداوسیما در مقاطع مختلف از جمله پوشش اخبار اعتراضات اخیر در کشور، گقت: «این ایام من به عنوان یکی از مسئولان کشور با وجود اینکه بسیاری از دوستان توصیه می‌کردند صحبت نکنم، به صداوسیما اعلام کردم که می‌خواهم با مردم حرف بزنم اما این رسانه بهانه‌های مختلفی از جمله مسائل فنی را مطرح کرد و این زمان به من اختصاص داده نشد.»

ساعاتی بعد در واکنش به این صحبت‌های جهانگیری، علیرضا برازش، مدیر شبکه یک سیما توضیحی را ارائه داد. برازش در این رابطه گفت: «شنبه‌شب، برنامه «نگاه یک» به درخواست جناب آقای جهانگیری به وی اختصاص پیدا کرد، اما در آخرین ساعات، معاون اول رئیس جمهور دربرنامه حضور پیدا نکرد و ما مجبور شدیم «نگاه یک» این هفته را از جدول پخش حذف کنیم. چگونگی درخواست دفتر معاون اول رییس جمهور و مذاکراتی که دراین زمینه صورت گرفته، مشخص و شفاف است و درصورت نیاز بیان خواهد شد.»

او با بیان اینکه آغوش صداوسیما همواره برای میزبانی دولتمردان و مسئولان اجرایی کشور باز بوده و هست، تصریح کرد: «از ابتدای امسال تاکنون مسئولان دولت‌های یازدهم و دوازدهم بیش از دو هزار ساعت در پربیننده‌ترین ساعات، مهمان برنامه‌های سازمان صداوسیما بوده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد. سازمان صداوسیما همین امروز هم آماده است در هر ساعت و برنامه‌ای که آقای معاون اول رییس جمهور بخواهد، میزبان وی باشد.»

57244

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حل این معما کار هر کسی نیست!!