راکیتیچ: نظر من مهم نیست، اما مبلغ قرارداد کوتینیو کمی بالاست


راکیتیچ: نظر من مهم نیست، اما مبلغ قرارداد کوتینیو کمی بالاست

بانک ورزش - هافبک کروات بارسلونا معتقد است قیمت ستاره جدید این تیم کمی بالاست. به گزارش بانک ورزش، پس از برد 3-0 بارسلونا برابر لوانته، راکیتیچ در مصاحبه‌ای پس از بازی گفت: نظر من مهم...

بانک ورزش - هافبک کروات بارسلونا معتقد است قیمت ستاره جدید این تیم کمی بالاست.

به گزارش بانک ورزش، پس از برد 3-0 بارسلونا برابر لوانته، راکیتیچ در مصاحبه‌ای پس از بازی گفت: "نظر من مهم نیست اما مبلغ قرارداد کمی بالا رفته و این چیزی است که بازار نقل انتقالات می طلبد. هر بازیکن خوبی که به اینجا بیاید از او به خوبی پذیرایی خواهد شد. به رییس باشگاه و هرکسی که در آمدن کوتینیو به باشگاه نقش داشته تبریک می گویم. اکنون او جزو خانواده بارساست و قرار است لحظات خوشی را با هم تجربه کنیم. در حال حاضر، کوتینیو در بزرگ ترین باشگاه دنیا حضور دارد."


ایوان راکیتیچ در ادامه گفت: "خوشحالیم که بازیکن بزرگ دیگری به ما پیوسته است. کسی که در بین بهترین هاست. واضح است که او در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نمی تواند تیم را همراهی کند و ما از قبل این را می دانستیم. او به ما در لالیگا و شاید کوپا دلری کمک خواهد کرد اما باید به کوتینیو زمان داد تا خود را با شرایط وفق دهد."

کوتینیو به دلیل حضور در لیگ قهرمانان امسال با پیراهن لیورپول، نمی‌تواند کاتالان‌ها را در این مسابقات اروپایی همراهی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان اراک و ساوه